Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Heb hem al gezien, dit ding is zelfs op Youtube al bekijkbaar. The Hole 3D is aardig, heeft wat sfeer weg van Disturbia en idd Gremlins. Maar Joe Dante kan veel beter. Als dit gemikt is op een kinder film, dan krijgen heel kinderen nachtmerries.
Lees mijn woorden - The Ring - Is alvast een hint.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Is dit nu een kinderfilm die zich gedraagt als Aliens in the Attic of Vampire Assistent of is hij nu ja anders ?
Geen bijzondere film, meer een twilight aflevering.
Spannend ! maar soms wel voorspelbaar. Ik vind het echter niet geschikt voor kinderen onder de 12
Binnenkort maar eens bekijken.
Het verhaal doet me denken aan The Gate uit 1986
Een goede Fantasyfilm...
Het is perfect verhaal...
Echt spannend verhaal...
Wel echt leuk voor clown beweging, echt horror...
Prima acteerwerk...
Uitstekend achtergrond geluid (Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit...
Zeker echt verrassend sterkte Dante...
(geen 3d gezien)...
Goeie horror. Je kind van 12 hier naar laten kijken kun je hem de volgende dag naar emergies brengen. De film is gewoon te eng daarvoor moet 16 jaar staan en geen 9 dan spoor je gewoon niet
Vermakelijke film doch niet het type film dat op een Family thema kanaal hoort. Minpunt aan deze film is dat men niet lijkt te weten wat men wil, wil men een horror? Thriller? Avonturenfilm? Het blijft overal een beetje tussenin, niet geschikt voor jonge kijker maar voor oudere kijkers wellicht niet volwassen genoeg.
Wel het kijken waard en een redelijk verhaal.