Horrible Bosses (2011) Komedie waarin drie vrienden besluiten wraak te nemen op hun wrede bazen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (23 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
    Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

De mensen boven me zouden nooit meer na een komedie moeten gaan.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Crew
    6 van de 10 sterren

Standaard

Film past wel in het straat bij The Hangover, groffe over-the-top humor, van mensen met hetzelfde probleem, die ze gezamelijk proberen op te lossen.

Ik vond de film zeker vermakelijk, maar net niet zo goed als The Hangover, die toch wat baanbrekender nog was.
    Evengoed, prima film, goed gelachen.

Producent
    3 van de 10 sterren

Standaard

Een vergelijking met the Hangover slaat nergens op, qua verhaal al niet. Een uit de hand gelopen vrijgezellenavond is een betere basis voor een lachfilm dan het vermoorden van je 3 bazen. Snap niet wat al die grote namen in deze zouteloze humorfilm doen. De 3 vrienden die problemen met hun werkgever hebben, kunnen niet acteren en zijn heel irritant, vooral Charlie Day. Het verhaal is uberhaupt smakeloos, seksistisch en grof. heb me meer geergerd dan gelachen en The hangover vond ik top, dus heb best veel gevoel voor humor!

Figurant

Standaard

@ Mr. Picture, Niet alle mensen hebben gevoel voor t zelfde humor Je moet je eigen gevoel voor humor niet algemeen stellen.
    ene houd van droge humor, de ander kan er helemaal niet om lachen, etc. dus je commentaar is ook een beetje humorloos

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Recensie : ***

Horrible Bosses is zo'n komedie die je eigenlijk enkel gaat kijken omwille van de cast en omdat er in de trailer grappige stukjes zaten. Horrible Bosses is in zeker zin ergens grappig. Zeker wanneer er onverwachte dingen gebeuren zullen je lachspieren zich het meeste amuseren. Sex en poep humor faalt bij mij dan weer enorm en die is in zeker zin ook ergens aanwezig. Maar ja er zijn mensen die dit grappig vinden dus dit soort films moet iedereen bedienen.

Het verhaaltje dat erom heen zit boeit wel z'n volle speeltijd en Jamie Fox als 'Motherfuckah' laat zien dat hij één van de beste cast leden is. Kevin Spacey lijkt wel een opblaas pop, maar acteert zoals altijd goed. Net als Farell en Aniston. Die tweede bewijst in deze film nog steeds dat ze een babe kan spelen en zij mag van mij nog veel komedies doen. Aniston is gewoon een actrice die zich heeft genesteld in het genre en daar gewoon niet meer uit wil. Wat zeker niet erg is. Eigenlijk is de cast van de Bosses interessanter en beter dan die van de werknemers. Gelukkig zat Bradley Cooper en die dikkerd uit de Hangover NIET in deze film... Oef. Alleen moeten we het nu stellen met Jason Bateman die er nog steeds hetzelfde uitziet als toen ik hem voor het eerst zag in Hancock.

Horrible Bosses is leuk voor een keer en is in zijn verrassingsmomenten het grappigst. Maar ook de Bosses zijn zeer grappig en hebben goedgeschreven dialogen. Zeker geen ramp deze film. Gewoon eentje uit hetzelfde straatje als Due Date, The Hangover, Hall Pass,... En dit soort films zijn leuk als je niks te doen hebt. Er zijn slechtere films in dit genre. Humor is zo subjectief. 6/10
    Laatst gewijzigd door GL; 05 February 2012 om 11:10

Producent
    5 van de 10 sterren

Standaard

Een treffende beschrijving GL, kan deze niet verbeteren.

Runner
    7 van de 10 sterren

Standaard

Gewoon een leuke film om te kijken. Niets bijzonders, maar op momenten moet je zeker wel even lachen.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

leuke film om naar te kijken, veel grappige stukjes.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten