Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Premiere 28 Juli ? Is dit voor Amerika of voor Nederland ? Wil dit graag weten want dan lijkt dit op een uitstekend verjaardag's uitje !
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Leuke cast, ziet er zeker humoristisch uit.
De vergelijking met The Hangover slaat nergens op. Het is een film die iets zelf probeert en niet afkijkt bij een andere film.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
wat een onzin weer inderdaad! Het is een zeer vermakelijke comedie. Niet vergelijken, maar gewoon kijken!
Het is lekker grof, de humor is, net zoals bij elke comedie, het ene moment wat sterker dan op het andere moment. Gisteren in een uitverkochte zaal gezeten en ik kan je vertellen dat de hele zaal plat lag. Waarom moeten recensies altijd zuur en semi-intelligent geschreven worden?
Ik heb hem ook gezien. Leuk idee, zeer matige uitwerking. Verhaal leidt uiteindelijk nergens toe. Overigens eerste keer dat ik in de bioscoop in slaap viel. Wel een paar lachmomentjes in de eerste helft vd film. Zesje.
Slechte film, geen één keer hoeven lachen, en dat was alleen de eerste helft overigens. Na de pauze naar huis gegaan. jammer!