misschien en beetje laat omdat de potter rage nu voorbij is maar
de film is erg mooi.maar mist erg veel van het boek
misschien en beetje laat omdat de potter rage nu voorbij is maar
de film is erg mooi.maar mist erg veel van het boek
JAAAAA, dit was wel een leuke film. Ben er vorige jaar 30 december naar toe geweest (mooi net nog voor oud en nieuw) en vond de film zeer vermakelijk. Het boek heb ik niet gelezen (nog) en stoorde me daarom ook niet aan enige ontbrekende factoren. Wel werd het hele kerst gebeuren (Harry die niet naar huis gaat met de kerst en een trui krijgt van Ron's moeder) niet goed uitgediept terwijl het wel in de film genoemd werd. Maar ja, als je er van uitgaat dat de film officieel 4 uur duurde en dat er 1,5 uur "uitgeknipt" is dan is het wel voor te stellen dat het verhaal niet helemaal goed loopt.
Maar buiten dat, een aanrader om op video of dvd te huren of te kopen want als je zo'n film niet gezien hebt (terwijl 2001 te boek staat als het jaar van Harry Potter en TLOTR) dan ben je wel 1 van de beste films van dat jaar vergeten te kijken...
Harry Potter is een leuke onderhoudende film. Met een leuke cast en een vrij spannend verhaal. Voor wie het boek eerst gelezen heeft gaat de film, in het begin nogal vrij snel van start. Maar daarna wordt het weer goed gemaakt. Ook de special effects zijn leuk om te zien. Voor de trouwe Harry Potter fans is dit een absolute must. En zal zeker goed vallen.
Mijn angst dat de film mijn visualisatie bij het lezen van de boeken kapot zou maken is totaal ongegrond. Prachtig!
Vrijwel precies zoals ik me het had voorgesteld, maar wat zijn Engelse kinderen toch lelijk...
Ik ben geen Potter-fan, maar was een goede film. Mooie decors en effecten en een paar aardige plotwendingen. Net als bij The Chamber Of Secrets, bevat deze ook af en toe té enge scène's voor de allerkleinste kijkertjes...
leuke film, Ik kheb het boek gelezen nou die vond ik best eng hoor haha maar ja.. wel een hele mooie film
Een goeie film, maar de film duurt te lang!
Ik heb nog nooit die boeken gelezen en ben ook niet van plan dat te doen. Maar de film was best aardig zeker voor de jongere kinderen en de echte fans.
zeer saai en duurt vooral lang