Harry Potter and the Philosopher's Stone (2001) Verfilming van het eerste boek uit de beroemde reeks over tovenaarsleerling Harry Potter

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (170 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 97
    filmfocusmember10237
    Guest

Standaard

Ik wil Harry Potter!! :P

Figurant

Standaard

vanaf waarneer kan je kaarten krijgen voor de fil van harry Potter en op welke dagen draait 'ie?
    ik wil het graag snel weten!!!!!!!!!
    Groetejs:

hannah

Figurant

Standaard

ik vermoed dat je kaartjes een week van te voren kunt resserveren, bij het telefoonnummer van het theater. Concreet s er nog niks bekend over speciale akties enzo

Figurant

Standaard

the definite length of the movie is still unsure at this date. original cut exceeded two hours which is long for a childrens movie, guess they are cutting it shorter as we speak.

Figurant

Standaard

Het Nederlandse leeftijds advies is nog onbekend. In Amerika wordt aangeraden kinderen door een volwassene te vergezellen vanwege een aantal enge momenten.

Guest

Standaard

Waarom komt Harry Potter in de hele beschaafde wereld op 16 november uit en moeten wij in ons polderlandje een week langer wachten???

Figurant

Standaard

Het is een raadsel, dwz, ook wij weten dat niet. Wellicht dat het zo makkelijker was de sterren uit de film naar nederland te krijgen, als ze komen.

Figurant

Standaard

Is de film ondertiteld of wordt hij nederlands gesproken. Krijg ik dat te horen van iemand??

Guest

Standaard

ik ben 14 en m'n moeder wil naar de film maar ik heb 't gevoel dat ik de enige oudste ben en ik wil niet m'n eigen fantasie laten verpesten!

Guest

Standaard

ik heb die boeken gelezen, maar ik heb mezelf voorgesteld hoe bv. harry potter eruit ziet. maar als ik foto's zie van de acteur is dat heel anders! dus... dat vind ik minder. 't is wel een goed plan om ze in 't engels te lezen! tnx

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten