Ik wil Harry Potter!! :P
Ik wil Harry Potter!! :P
vanaf waarneer kan je kaarten krijgen voor de fil van harry Potter en op welke dagen draait 'ie?
ik wil het graag snel weten!!!!!!!!!
Groetejs:
hannah
ik vermoed dat je kaartjes een week van te voren kunt resserveren, bij het telefoonnummer van het theater. Concreet s er nog niks bekend over speciale akties enzo
the definite length of the movie is still unsure at this date. original cut exceeded two hours which is long for a childrens movie, guess they are cutting it shorter as we speak.
Het Nederlandse leeftijds advies is nog onbekend. In Amerika wordt aangeraden kinderen door een volwassene te vergezellen vanwege een aantal enge momenten.
Waarom komt Harry Potter in de hele beschaafde wereld op 16 november uit en moeten wij in ons polderlandje een week langer wachten???
Het is een raadsel, dwz, ook wij weten dat niet. Wellicht dat het zo makkelijker was de sterren uit de film naar nederland te krijgen, als ze komen.
Is de film ondertiteld of wordt hij nederlands gesproken. Krijg ik dat te horen van iemand??
ik ben 14 en m'n moeder wil naar de film maar ik heb 't gevoel dat ik de enige oudste ben en ik wil niet m'n eigen fantasie laten verpesten!
ik heb die boeken gelezen, maar ik heb mezelf voorgesteld hoe bv. harry potter eruit ziet. maar als ik foto's zie van de acteur is dat heel anders! dus... dat vind ik minder. 't is wel een goed plan om ze in 't engels te lezen! tnx