Het blijft altijd wel leuk, een film van Indiana Jones, maar dit is wel de mindere van de 4 die er nu zijn.
De grappen zijn minder geslaagd en ook het verhaal rommelt.
Ik verheugde me erop Cate Blanchett in deze film bezig te zien, maar dat valt me wel wat tegen, hoewel ze een uitstekende actrice is en een van mijn favorieten, is deze rol niet voor haar geschikt, ze had hem naar mijn mening beter geweigerd en dingen gedaan die haar beter liggen, want komisch kan je haar zeker niet noemen in deze film. Maar dat geldt een beetje voor iedereen in deze prent.
Harrison Ford is ook te oud geworden voor dit soort rollen, hij mag zelf dan het tegendeel beweren, toch zou hij beter minder fysieke rollen kiezen.
Ook de Russen als vijanden zijn niet echt de juiste vervangers voor de Duitsers uit de eerste 3 filmen.
Visueel was er helemaal niets op aan te merken dat moet ik wel toegeven, maar het had toch allemaal veel beter gekund, zeker als je zulke hoge verwachtingen hebt van een prent als deze.
Een goede raad voor de heren Spielberg en Lucas... laat een 5de Indy maar achterwege.

De avontuurlijke archeoloog Indiana Jones gaat met de jonge Mutt in het verre Peru op zoek naar de legendarische, gevaarlijke Crystal Skull van Akator
LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
?