Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (2008) De avontuurlijke archeoloog Indiana Jones gaat met de jonge Mutt in het verre Peru op zoek naar de legendarische, gevaarlijke Crystal Skull van Akator

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (225 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 61
    Producent Tarkus's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Het blijft altijd wel leuk, een film van Indiana Jones, maar dit is wel de mindere van de 4 die er nu zijn.
    De grappen zijn minder geslaagd en ook het verhaal rommelt.
    Ik verheugde me erop Cate Blanchett in deze film bezig te zien, maar dat valt me wel wat tegen, hoewel ze een uitstekende actrice is en een van mijn favorieten, is deze rol niet voor haar geschikt, ze had hem naar mijn mening beter geweigerd en dingen gedaan die haar beter liggen, want komisch kan je haar zeker niet noemen in deze film. Maar dat geldt een beetje voor iedereen in deze prent.
    Harrison Ford is ook te oud geworden voor dit soort rollen, hij mag zelf dan het tegendeel beweren, toch zou hij beter minder fysieke rollen kiezen.
    Ook de Russen als vijanden zijn niet echt de juiste vervangers voor de Duitsers uit de eerste 3 filmen.
    Visueel was er helemaal niets op aan te merken dat moet ik wel toegeven, maar het had toch allemaal veel beter gekund, zeker als je zulke hoge verwachtingen hebt van een prent als deze.
    Een goede raad voor de heren Spielberg en Lucas... laat een 5de Indy maar achterwege.

Producent Frans75's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Heb hem net pas gekeken (weet het, een beetje laat). Vind hem toch een beetje tegenvallen.

Qua karakters ging het nog wel en de actie vond ik ook niet slecht.
    Maar het plot vind ik niet passen in de serie.
    spoiler:
    Bovennatuurlijk is één ding, maar aliens?

Hoop niet dat ze dit op deze manier nog een keer gaan doen, doet voor mij toch een beetje afbreuk aan een legendarische serie films.
    Laatst gewijzigd door meuh; 10 November 2008 om 09:02 Reden: plotspoiler

Lg
    Lg is offline
    Regisseur

Standaard

Er komt een vijfde film dat staat nu vast! Maar deze zomer komt er een nieuwe indiana jones game komt the staff of kings mss indy 5??

Lg
    Lg is offline
    Regisseur

Standaard

Iedereen zit hier trouwens te lullen dat deel 4 minder was dan de andere 3 als er 1 indiana jones film is die oersaai en vervelend is dan is het wel indiana jones 2
    Laatst gewijzigd door meuh; 18 June 2009 om 15:50

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Al heeft indiana jones 2 wel de leukste en langst eindactie scène van alle indy-films. Daarom belet het mij om te zeggen dat het een mindere film is. Dit is trouwens ook een goeie indiana jones alhoewel er teveel gepraat word in het begin, dir gevoel komt een beetje door de kleine actie-achtervolgingsscène op de motor die niet echt boeiend was en ds snel vergeten word. Voor de rest was dit puur vermaak en Caste Blachett deed het fantastisch hetzelfde voor shia. De aliens vond ik nu niet zoo vervelend en stom.

Regisseur leroyke90's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

prachtig. vond alleen de aliens iets minder. de vorige delen ging nog echt over katholieke voorwerpen en legendes zoals de heilige graal en de ark of doos van pandora (hoe je het ook noemen wilt).

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Op het einde na is hij wel goed vond ik, leuk ook dat hij gewoon ouder is... leuke film

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond een leuke avonturenfilm...
    Ik kan niet tegen mieren, die had ik zo vaak gezien over de duizende mieren.. die neemt alles mee of eet op..
    Acteur Harrison Ford speelt goed, maar hij is geen jong meer...68 jarige leeftijd en hij heeft één oorbel... zag ik op zijn foto..via idmb.
    Het is wel leuk voor bekende acteur John Hurt speelt ook goed.....

Producent
    7 van de 10 sterren

Standaard

echt leuke familiefilm en vooral Cate Blanchett schittert weer eens !

Figurant

Standaard

Van alle Indiana Jones-films vecht deze toch wel met de Temple of Doom om de prijs: welke is nou slechter? Het verhaal mist toch een beetje het extra wat bijvoorbeeld The Last Cruisade wel had. Het maakt niet uit hoe zeer Harrison en Blachett hun best doen. Het echte Indiana Jones gevoel komt bij deze film niet zo erg naar boven als bij eerdere.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten