Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik hoop dat dit een topper word, want ik zal er zeker heengaan.
Want ik vind alle films van Indiana Jones goed.
opnieuw INDY eindelijk het begin van deel 4 kan niet meer wachten Lucas Spielberg en Ford Word een topper
Inderdaad ik vertrouw op Lucas en Spielberg, dat moet gewoon een topper worden
Ik hoop wel dat een bejaarde Indy leuk is om naar te kijken. En dat het dus niet een soort Star Trek wordt, waarbij de hoofdrolspelers met corsetten om door het beeld heen waggelen.
lijkt me wel leuk
Het is bijna 2008 en ik vraag me af wanneer de trailer zal komen,
hy gaat super goed het film jaar 2008 groetjes van film freakel robert en jaqueline laat een berichtje achter voor niuews
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 01 January 2008 om 22:15 Reden: geen emailadres op het forum
als het net zo,n goeie wordt als de andere dan kijk ik er dubbel naar uit OOK OM TE HEBBEN OP DVD
Dit is DE FILM waarnaar ik al heb uitgekeken, nadat ik Indiana Jones and The Last Crusade had gezien toen die in de bioscoop kwam, eindelijk wordt het wachten beloond:} Hopelijk komt er van deze film een Director's Cut, die dan min 30 minuten langer is dan de biosversie.
Ik heb er geen twijfels over dat dit een geweldige film wordt en het leuke is dat de vrouw die nou in de 4de in de 1ste had gespeeld, dus ik ben razend benieuwd naar het verhaal, maar daar ga ik nog nix over lezen of trailers bekijken, ik laat me verassen in de bioscoop omdat ik al niet het verhaal wil weten waar het over gaat.
Zerahemnah