Geldproblemen. En dat Terrence Howard niet te verdragen was tijdens Iron Man 1 .
Geldproblemen. En dat Terrence Howard niet te verdragen was tijdens Iron Man 1 .
Ik ben blij met de keuze van Don Cheadle, echt een zeer goede acteur.
Terrence Howard was leuk in IM1 dus om nou te zeggen dat hij niet te
verdragen was is een beetje overdreven.
Zijn keuze om in films te gaan spelen als Fighting is inderdaad niet te verdragen.
Wat een heerlijk geflipte stapel karikaturen zit hier volgens mij in...
DIt ziet nog saaaier uit dan het oversaaaaie eerste deel. Heb hieer helemaal geen zin in.
Iets zegt mij door de recensie dat deze film nog slechter is dan z'n voorganger. Zag gisteren een actie clip, die belachelijke actie had en een veel de klassieke montage wat het nog wat erger maakte. En dat er ng minder actie in zit dan het eerste deel zal deze film zekr geen goed doen. Zoveel actie zat er nu ook nie in deel 1 en voor de humor ben ik ook am bang.
GROTE TELEURSTELLING
Deel 1 was super leuk! Gisteren avond zijn wij naar de bios gegaan met hoge verwachtingen...Helaas de film is echt niet leuk. Hij heeft af en toe zijn momenten maar in principe is die saai en langdradig....Ja, ik kan het zelf nog steeds niet geloven! De verhaallijn is erg langzaam opgebouwd en een beetje rommelig. Ik heb het idee gehad dat de makers niet precies wisten hoe ze deze film moesten aanpakken; er komen te vaak momenten voor die niets aan de verhaal toevoegen: onnodige, flauwe grappen en te lang durende ruzies.
De grootse teleurstelling in maanden!
Nog slechter dan het vorige deel. Ik ben zelf in slaap gevallen! De film is niet grappig, irritante langdradige dialogen, acteurs die niet echt het goed doen. Belachelijk actie scène die blijven hangen en gewoonweg saai en belachelijk overkomen vooral door het geacteerd en de montage. Dat een film nog slechter was dan m'n minimale verwachten heb ik ng niet veel gehad!
Bij lange na niet zo goed als deel 1 ondanks de uitstekende rollen van vooral Downey Jr. en een lekker slechte Sam Rockwell. Toch nog een 7 voor plenty actie een paar geslaagde grappen. Voor deel 3 de vraag aan Jon Favreau om toch de schrijvers wat meer tijd te geven voor een fatsoenlijk verhaal.