It's Complicated (2009) Romantische komedie met Meryl Streep en Alec Baldwin als een onafscheidelijk, maar gescheiden koppel

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (154 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Figurant

Standaard

Lijkt me echt een super film Alec baldwin Meryl Streep zijn allebij super. En de trailer ziet er ook leuk uit kan niet wachten tot de film uit is.

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

De film is echt super, maar ik had ook niet anders verwacht! Meryl Streep speelt erin en zij is altijd ge-wel-dig!!! Het is echt een super grappige film! Zeker de moeite waard om te kijken!!!! Alleen het einde is ietsje minder... Maar toch kijken!!!!!!! :P

Figurant

Standaard

dit vindt mijn oma leuk ;D

Figurant

Standaard

Ik vond het een erg leuke film. Het was lang geleden dat ik heb moeten schaterlachen in de bioscoop

Figurant

Standaard

Vond 'm vreselijk, zo niet Meryl Streep, geen klasse. Die dikke meneer Baldwin is onuitstaanbaar. Gênant om dit stel zo bezig te zien. Schaterlachen? Nee zeg...
    Meer plaatsvervangende schaamte.

Runner

Standaard

Ik heb ook moeten schaterlachen,absoluut maar ik ben het helemaal met de recensie eens over Steve Martin, de suikerzoete kinderen: allen beeldschoon (behalve de schoonzoon die dan ook meteen de leukste was) en modelburgers. En laten we de cliches niet vergeten: (zwaar gebotoxte) vriendinnen-club, de mama-hobbie-groentetuin, de gezellige franse bakkerij,en de inrichting van zowat alle huizen: house-typecasting in het kwadraat.Maar: toch heeft de film mijn goedkeuring, want de grootste troef is en blijft het duo Streep Baldwin waar echt de vonken en vooral de fun vanaf spat: zo hilarisch, eerlijk en leuk! Baldwin steekt gigantisch de draak met zichzelf, en Streep doet dat al vaak laatste jaren, maar op zo'n leuke, lachwekkende en goed geacteerde wijze, dat het je avond helemaal goedmaakt!

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

acteerwerk van streep en baldwin waren goed. Voorderest vond ik deze film niet zo heel bijzonder, gewoon leuk.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Leuke film. Meryl Streep is erg goede actrice. Het leek me vooraf een film voor 50 plussers, maar bleek niet waar. Ik ben dertiger en vond 'm boeiend. Aantal heel komische momenten. Geen zware film, gewoon leuk. Af en toe erg gelachen.

Regisseur
    7 van de 10 sterren

Standaard

Tja, ik ben persoonlijk niet zo'n Meryl Streep-fan en idd zoals Anna Maria schreef over die dikke meneer Alec Baldwin, dat hij onuitstaanbaar is, daar ben ik het wel mee eens. Arrogant en zelfingenomen typje. Ik vond de film toch prettig om te zien, ook mede door Steve Martin die een heel andere soort rol speelde dan gebruikelijk. Ik zie de film ook niet echt als een komedie, eerder een romantische speelfilm met hier en daar een lach. Degene die juist wel grappig was, was de schoonzoon. Hij was leuk! Ik zou me ook plaatsvervangend schamen als het mijn ouders betrof.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten