Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Opnieuw een voorbeeld van geslaagde horrorfilm. Kreeg de gelegenheid deze al te zien, en ik moet eerlijk toegeven dat de combo van Hardcore Horror en Martial Arts een bijzonder geslaagde mix is.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Prima verwoord. Ik weet niet wat het is met die zuid koreanen, maar ze krijgen het telkens weer voor elkaar om top films te maken.
heb ik 2 maanden geleden gezien. zeer geweldadige film. wel weer erg goed gemaakte film door die koreanen !!!
Horror? Nee dit is echt een Thriller!
Nee dit is gewoon een Horror / Thriller.en een hele goeie ook.
Dit is echt een vette thriller! Het was af en toe wel shockerend...maar ik vond het echt een top en boeiende film. Ik was weer geplakt aan mijn stoel ..hihihihihhihi... Ik vind deze film *** waard.
Viel me op dat dit een andere versie is, dan degene die ik had gezien. Er waren bepaalde scenes uitgeknipt, vooral als die seriemoordenaar bij zijn vrienden in dat huis/hotel zit.
Super film, een echte thiller. Vanaf de eerste tot de laatste minuut spanning en sensatie. Heb mij geen minuut verveeld.
Een goede thriller film...
Prima verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Wel een beetje horror, die haar kop eraf, oor eraf...
Mooi HD kwaliteit...
Een goede muziek achtergrond (Dolby Digitial)...
Geen topfilm...