Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Voor de liefhebber een leuke film om te zien, goede aktie, naargeestige sfeer, de belegering van het kasteel is indrukwekkend, maar het verhaal stelt niets voor.
Deze film stond aanvankelijk niet op mijn verlanglijst, maar omdat James Purefoy op de hoes stond, en ik die zo goed vond in de reeks 'Rome', was ik wel benieuwd naar zijn prestatie in deze film.
En hij heeft me zeker niet teleurgesteld, en dat hebben ook Brian Cox, Paul Giamatti en de andere leden van de cast niet.
Of het verhaal historisch correct is dat laat ik in het midden, het is een goede actieprent, zonder twijfel, met goede actie- en gevechtsscènes en een prachtig decor.
mooie historische film. Paul acteerde weer geweldig!
Ik ben eigenlijk gaan kijken zonder al teveel verwachtingen. Maar de film zit prima in elkaar en blijft zeker boeien tot het eind. Als je niet vies bent van een spatje bloed meer of minder, zeker een aanrader![]()
Wat een ongeloofwaardige & domme vechtfilm.
Een uitstekend avontuur/actiefilm...
Het ware verhaal over de middeleeuwse...
Prima verhaal...
Uitstekend acteerwerk...
Bekende acteur James Purefoy (Solomon Kane) speelt zeer goed...
Prachtig mooi landschap...
Prachtig mooi HD kwaliteit...
Mooi kostuum gemaakt...
Uitstekend achtergrond muziek (Dolby Digital)...
Minpunten:
2x spatterend bloed tegen camera (lens)...
Witte paard loopt gebouw in, na de neergestorte gebouw, hoe kan
witte paard ineens buiten te wachten? Er stond stapelde losse stenen.
prima film vond het wel zo nu en dan erg bloederig,en hou niet van dierenleed dus in brand steken van varkens hadden ze wat mij betreft achterwege moeten laten maar verder was het helemaal oke.
niet wat ik er van verwacht had . wel aardig
Prachtige film met veel bloed en ledematen. Heel mooi gefilmd.