waarom staat er geen recensie bij? ik was benieuwd hoe deze film gevonden werd maar ja dat is dus nergens terug te vinden...
waarom staat er geen recensie bij? ik was benieuwd hoe deze film gevonden werd maar ja dat is dus nergens terug te vinden...
Ik hoop dat Jos van der Burg al een (beter) script heeft klaarstaan als die van I Spy, want ik daag hem uit!!!!!
Erg flauw en geen seconde spannend.... de actie is ook nog erg achter haalt
<...Constantly talking isn't necessarily communicating...>
The cast voor op de hoes, spoorde mij aan om deze film te huren, na het lezen van de tekst op de achterzijde dacht ik daar iets anders over. En niets bleek minder waar, een voorspelbare matig verhaal, proberen op te luisteren met een goede cast. Met dit soort films slaan ze volgens mij echt de plank mis. Commercieel zeker niet want de huur opbrengst zal vast wel goed zijn. Ik vind dat zeker eddie murphy een betere film verdient, maar de laatste jaren zijn het helaas allemaal B films.
haha the feelings where rising and rising... geweldig eddy en Owen bij elkaar. Echt heel erg lachen, en toch nog actie.. i luv this movie!
Wanneer je een spionnenfilm a la James Bond verwacht, heeft het mis, wie een spionnenfilm a la Spy Kids verwacht zit er weer naast.
Deze film kent een middelmatig gevoel voor humor, een goed gevoel voor actie, en heeft voldoende verhaal om te boeien. Maar toch, er ontbreekt iets.... Waarschijnlijk een duidelijk sluitend eind.
Leuk voor Janssen en Murphy-fans, maar ander enigszins zwakke film
Goede film! Spanning, actie en humor! Toppie hoor!
Ik had deze film geleend van vrienden. Van te voren dacht ik, 'dit wordt vast weer zo'n flauwe en melige Eddy Murphy film'. Maar dat bleek niet het geval. Deze film heeft een aantal zeer grappige scenes, hij is echt leuk!
Erg leuke en grappige komedie, 1 van de weinige goede Eddie Murphy komedie`s.
Als de Switchblade, het prototype van het meest gesofistikeerde Stealth-gevechtsvliegtuig van de VS luchtmacht, gestolen wordt, wordt een beroep gedaan op een van de CIA-topspionnen, Alex Scott. Wat hij echter niet verwacht, is dat hij als partner een eigenwijze burger, de bokskampioen Kelly Robinson, krijgt. Samen moeten ze een gevaarlijke top secret spionagemissie tot een goed einde brengen. Hun opdracht: met een mengeling van vakkundigheid en humor moeten ze Arnold Gundars, één van de meest succesvolle illegale wapenhandelaars ter wereld, te pakken krijgen en zijn misdadige plannen voor het vliegtuig dwarsbomen.
"I Spy" leek me een hele leuke film, maar ik was bang na het eerste half uur dat de film veel grappen zou bevatten die doodsloegen. Gelukkig viel het mee en bleef "I Spy" vermakelijk. Dat komt niet zozeer door Eddie Murphy, maar meer door Owen Wilson, die z'n rol als goedbedoelde nietsnut perfect neerzet. Er is ook wel duidelijk chemie tussen de hoofdrolspelers Wilson en Murphy. Vaak komen ze beiden erg leuk uit de hoek. Famke Janssen zet haar rol als femme fatale ook goed neer, alleen is ze lang niet zo leuk als de andere twee. Het verhaal stelt eigenlijk niks voor en dient alleen als kapstok voor leuke grappen en goeie stunts. Daarmee mag je met "I Spy" zeker genoegen nemen.