John Rambo (2008) Vierde actiefilm met Sylvester Stallone waarin de Vietnam-veteraan opnieuw in actie komt in Birma na de verdwijning van een groep hulpverleners

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (187 stemmen)
Jouw cijfer:

+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
    Regisseur Waackx is op de goede weg Waackx's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

Voor de actiescenes geef ik een 11.Je ziet haast nooit een film zoals deze waarin goed wordt laten zien van het effect/de schade is op het menselijk lichaam als je van dichtbij met een automatisch geweer wordt beschoten.De actiescenes zijn rauw, gedurfd en realistisch en niet geschikt voor mensen met een zwakke maag.De rest van de film geef ik een 1.Het scenario is ontzettend simpel, eigenlijk gewoon behoorlijk slecht.Verder kom je niks te weten over Rambo zelf of iets van de rest van de cast en was zowel de introductie van John Rambo en het einde wel heel erg armoedig.Stallone zelf doet het niet eens zo slecht maar hij had wat betere acteurs om zich heen kunnen kiezen.Vooral die Julie Benz is 1 van de minste.Maar dat heeft ook te maken dat de acteurs ook wel heel simpele teksten voorgeschoteld hebben gekregen.Diepgang hoef je niet te verwachten bij deze film.Kijk alleen voor de actie zou ik zeggen, want Stallone durft meer te laten zien na menig ander regisseur op actiegebied.
    Laatst gewijzigd door Waackx; 30 August 2010 om 22:20

Figurant leisureman is infamous around these parts
    5 van de 10 sterren

Standaard

De enige goede rambo-film is "first blood". In deze film was het karakter rambo onderdeel van een goed verhaal en redelijk geloofwaardig. Het succes van deze film heeft schreeuwde natuurlijk om een vervolg, maar helaas is het verhaal zelf niet echt vervolg-geschikt. Dan maar het karakter rambo gebruiken voor films met een eigen verhaallijn, wat helaas betekent dat het karakter rambo op een karikatuur begint te lijken en ook "first blood" , zoals altijd met slechte vervolgen, omlaag wordt getrokken.

Producent 7ronald7 is infamous around these parts
    4 van de 10 sterren

Standaard

in deze film zat helemaal geen verhaal in. ongeveer 20 jaar na de derde deel komt er een teleurstellende vierde deel. ze hadden het gewoon bij die trilogy moeten laten. ik zelf heb de eerste 3 delen niet gezien maar ik denk dat het gewoon hetzelfde is. ik hou niet echt van deze films en dan komt er ook nog eens een vijfde deel.

Producent nieuwsfilm1dct is infamous around these parts nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Jaartal moet zijn 2008...

Super Moderator Akasha is op de goede weg Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwsfilm1dct Bekijk bericht
    Jaartal moet zijn 2008...
    Ik heb het aangepast. Niet teveel op IMDB kijken he?

Producent Mr. Picture wordt binnenkort vast bekend Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Morgen komt tie overigens op tv, samen met Rambo 3. Op RTL5

Super Moderator Akasha is op de goede weg Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Morgen komt tie overigens op tv, samen met Rambo 3. Op RTL5
    Goede tip! Thanks!

20:00 uur Rambo III en John Rambo om 22:00 uur.

Van tevoren dan nog even deel I en II kijken??
    Of kan ik het ook zonder de vorige delen goed volgen?

Producent Mr. Picture wordt binnenkort vast bekend Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akasha Bekijk bericht
    Goede tip! Thanks!

20:00 uur Rambo III en John Rambo om 22:00 uur.

Van tevoren dan nog even deel I en II kijken??
    Of kan ik het ook zonder de vorige delen goed volgen?
    Nou, ik denk dat je gewoon deel 3 kan kijken en zo gewoon naar 4 kan gaan. Het principe van het verhaal zijn terroristen die opgeblazen worden of afgemaakt met machinegeweren. Dus ik denk dat je het makkelijk kan oppikken xD.

Producent nieuwsfilm1dct is infamous around these parts nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akasha Bekijk bericht
    Ik heb het aangepast. Niet teveel op IMDB kijken he?
    Ik zoek, maar jaartal klopt niet, dus... ik controleer ook voor zekerheid via IMDB
    Want ik wil het niet nog een keer kijken, herhaling dus... Ik wil andere graag films zien

Regels voor berichten