Voor de actiescenes geef ik een 11.Je ziet haast nooit een film zoals deze waarin goed wordt laten zien van het effect/de schade is op het menselijk lichaam als je van dichtbij met een automatisch geweer wordt beschoten.De actiescenes zijn rauw, gedurfd en realistisch en niet geschikt voor mensen met een zwakke maag.De rest van de film geef ik een 1.Het scenario is ontzettend simpel, eigenlijk gewoon behoorlijk slecht.Verder kom je niks te weten over Rambo zelf of iets van de rest van de cast en was zowel de introductie van John Rambo en het einde wel heel erg armoedig.Stallone zelf doet het niet eens zo slecht maar hij had wat betere acteurs om zich heen kunnen kiezen.Vooral die Julie Benz is 1 van de minste.Maar dat heeft ook te maken dat de acteurs ook wel heel simpele teksten voorgeschoteld hebben gekregen.Diepgang hoef je niet te verwachten bij deze film.Kijk alleen voor de actie zou ik zeggen, want Stallone durft meer te laten zien na menig ander regisseur op actiegebied.

Vierde actiefilm met Sylvester Stallone waarin de Vietnam-veteraan opnieuw in actie komt in Birma na de verdwijning van een groep hulpverleners
LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
Want ik wil het niet nog een keer kijken, herhaling dus... Ik wil andere graag films zien