Nog niet eens zo slecht. Nog best weinig opgeilmomentjes voor een film als deze, maar toch... Over het algemeen toch niet eens zo'n verkeerde film. Los van het absoluut foute verhaal en de gestoorde (maar leuke) uitspraken.
Nog niet eens zo slecht. Nog best weinig opgeilmomentjes voor een film als deze, maar toch... Over het algemeen toch niet eens zo'n verkeerde film. Los van het absoluut foute verhaal en de gestoorde (maar leuke) uitspraken.
Ik ben niet zo'n bioscoop fan eigenlijk, ik wacht liever totdat ze uit zijn en koop ze dan of als ik echt heel erg benieuwd ben kijk ik op internet. een bioscoop heeft zoveel regels, thuis ben je veel vrijer ;p
maar ik denk wel dat het een bioscoop kaartje waard is als je van slappe horror houd zoals mij.
groetjes
Live is beautiful, Live is cruel but most of al it is a shame to waste.
Als horrorliefhebber nam ik gister ook de tijd om Jennifer's Body te bekijken.
Jennifer's Body werd geschreven door Diablo Cody , een schrijfster die geen vaardigheden heeft gehad op het horrorgebied maar op drama films met tienerzwangerschap . Jennifer's Body is een onlogische mix van humor en horror in een high school achtig jasje. Megan Fox speelt Jennifer en dat legt ze nogal over the top aan. De spraak en one liners zijn meer jaren 90 typeachtige fases in deze film dan dat ze tegenwoordig nog gebruikt kunnen worden. Maar genoeg over mislukte dialogen, wat is er nog op horror gebied aanwezig. Tamelijk weinig, ja er zijn wat scènes met Megan Fox die wat mensen dood bijt en op eet, maar de meeste hiervan spuit het bloed alle kanten op en zien we maar weinig echte zieke scènes. Er zit 1 scene in waar Jennifer het bloed opdrinkt van 1 van haar slachtoffers, dat was wel een coole scene maar voor de rest is bijna heel Jennifer's Body horrorloos. De humor in de film werkt wel en ik moest meer lachen dan huiveren. Complimenten voor Amanda Seyfried, die de rol speelt van Needy , de vriendin van Jennifer. Deze speelt een soms angstaanjagende rol en levert de beste schrikscènes op.
Jennifer's Body viel dus tegen qua horror en was een aardig humor film. Dus ik geef Jennifer's Body een 4/10 en voor de Horrorfactor een 30%
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
ik ben deze film gaan kijken met een vriend en een vriendin en we hebben met z'n 3en bijna niet durven kijken. ik vond hem DOODENG. ik denk als je horrors gewend bent, dat ie dan niet zo eng is, maarja ik kijk niet zo vaak naar horrors en ik was echt bang. de hele avond dacht ik: oh hier word ik straks niet bang van hoor, maar toen ik ging slapen lag ik echt twee uur lang doodsbang in bed. maar goed, dat ben ik.
de film is leuk, ik vind dat ze best kunnen acteren, vooral amanda seyfriend, maar megan fox is ook niet slecht hoor. het is een aparte combi met horror en high school, en als het verhaal een beetje begint te lopen dan lijkt het redelijk normaal, totdat natuurlijk het eerste enge gedeelte komt.
Ik vond dit een matige horrorfilm. Hij was niet super slecht maar ook niet echt goed, heb m wel een voldoende gegeven. Een mager verhaal, wel een paar goede schrikmomenten.. Ook vond ik de sfeer van de film wel goed neergezet. Pluspunt was ook Megan Fox, ziet er heel goed uit in deze film en eigenlijk speelde ze ook best goed.
Leuke, originele film wat mij betreft. Is weer eens wat anders dan zo'n standaard cliché horror film.
waardeloos. het is een wannabe cult classic.
Heb ten zeerste genoten van deze film. Met een grappig scenario. Normaal lach ik nooit bij films tenzij als het visueel grappig is maar met het scenario lach ik zelden. Maar hier moest ik toch een paar keer lachen. Amanda Seyfried speelt voortreffelijk en Megan Fox doet het rustig aan en doet wat ze moet doen maar overtuigen zal de komende tijd nog niet doen. Grappig is ook dat je Megan toch regelmatig lelijk ziet wat wel eens leuk is. HEt verhaal is soms iets te extreem wat een minpunt is maar daar moet je doorheen kijken, het camera werk maakt een hoop goed. Jammer van Johnney Simmonsdie eruit ziet als ene 16-17 jarige met z'n kapsel maar hij irriteerd niet en oogt leuk dus eigenlijk ook niet veel slechts... Leuk film die voor mij verassend was met knipogen naar dialogen van Juno...
vond hem zwaar tegenvallen, op een paar mooie dames na niet de moeite waard van het kijken
ik houd niet van horror films, fdus ook niet van een parodie erop. Vond wel Amanda Seyfried leuk en die Megan Fox vooral mooi