Prima film over een marketing, goed gespeeld. Drama rond een grappig lijkend thema, maar boeiend in elkaar gezet. Lijkt oppervlakkig is het niet!
Prima film over een marketing, goed gespeeld. Drama rond een grappig lijkend thema, maar boeiend in elkaar gezet. Lijkt oppervlakkig is het niet!
leuk bedacht.......leuk verhaal
De film is gemaakt tijdens de financiele crisis. Met een comedy bereik je mensen: aanklacht tegen de consumptiemaatschappij? Dat de boodschap dan maar over moge komen (wat kennelijk niet helemaal lukt, gezien de reacties hier).
Aardige film.
leuke film echt super origineel thema! acteurs prima, ik vond het heel leuk om naar te kijken echt een goed in elkaar gezet verhaal! en ik hou dan ook van originele thema's! verrassende film.
Eerst dacht ik, wat is dit voor film. Maar al snel weet je dat ontzettend fake is. Origineel idee, maar de film kon dan wel een stuk korter gemaakt worden, toch? Demi ziet er trouwens nog goed uit. Redelijk naturel. Duchovny blijft een pokerface hebben. Ik kan er niet aan wennen, maar wellicht is hij daarvoor gecast.
Hele leuke film, zeker de moeite waard om te kijken!
Een erg leuke film. Geeft maar weer aan wat een hebberig, kudde dier de mens kan zijn.
Inderdaad de moeite waard om te kijken!
Gewoon een goede film!!
Ik vond persoonlijk de film niet geweldig. Vooral de verhaallijn vond ik matig.
Ik vond het een redelijk goede film. Verhaal is leuk in elkaar gezet.