The Joneses (2009) Komedie waarin de hippe familie Jones door iedereen in haar buurt wordt bewonderd; alleen blijkt het gezin minder perfect te zijn dan men denkt...

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (87 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Joneses, The (2009)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Crew Rizotto's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heeft Moore dr hoofd laten verbouwen en liften ;-)

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb The Joneses zondag tijdens een voorpremiere gezien. Ik had een flauwe komedie verwacht met een voorspelbaar eind, maar het is een vrij serieuze discussie over de voor- en nadelen van consumentisme.

David Duchovny heeft een geweldige komische timing en mag dan ook de nieuweling in het vak spelen. Demi Moore is juist bloedserieus en dit gaat goed samen. Het einde is alsnog vrij voorspelbaar, maar de weg ernaartoe was heel origineel. Alleen het uitgangspunt al. Misschien doen jouw buren wel aan zelfmarketing. Het zou de meesten waarschijnlijk niet eens opvallen. ***1/2
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    4 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akasha Bekijk bericht
    Ik heb The Joneses zondag tijdens een voorpremiere gezien. Ik had een flauwe komedie verwacht met een voorspelbaar eind, maar het is een vrij serieuze discussie over de voor- en nadelen van consumentisme.

David Duchovny heeft een geweldige komische timing en mag dan ook de nieuweling in het vak spelen. Demi Moore is juist bloedserieus en dit gaat goed samen. Het einde is alsnog vrij voorspelbaar, maar de weg ernaartoe was heel origineel. Alleen het uitgangspunt al. Misschien doen jouw buren wel aan zelfmarketing. Het zou de meesten waarschijnlijk niet eens opvallen. ***1/2
    Kan het moeilijk met je eens zijn, de film vond ik erg egoistisch en moesten ons overtuigen dat een famillie zelfs verbonden kan raken zonder de ware liefde van een gezin. Duchovny staat bij mij hoog sinds Californication, maar dit is echt een duipend project dat saai en zeker grappig was. Ik wil dit niet hardop zeggen - Maar Marmaduke bevatten meer geslaagde grappen. En ik heb alleen de trailer gezien daarvan.

Crew Deez's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Leuk om een keer gezien te hebben; ik vind het verhaal wel goed en de film heeft een sterk begin. Leuke cast ook.

Figurant

Standaard

Een film die ik graag wil zien. Heb zelf een opleiding gehad in marketing en pr. Leuke cast en goed idee om hier over een film te maken, apart.

Producent
    5 van de 10 sterren

Standaard

Deze film weet niet te kiezen : comedie of drama, zo wordt het vlees noch vis. Het thema is nogal vergezocht, maar als start wel verfrissend. Het geheel zakt door de ongeloofwaardigheid en het matige acteerwerk snel in

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

toch wel een origineel script vond ik. Aardige film.

Runner
    2 van de 10 sterren

Standaard

Saaie film waarin weinig gebeurd, niet grappig. Het lijkt een perfect gezinnetje, maar het is een marketing team, vier mensen die bij elkaar zijn gebracht om zo veel mogelijk dure spullen aan te prijzen. Het idee is leuk, maar het lijkt meer op een dubbele aflevering van "Desparate Housewifes". Er zit geen gevoel in het verhaal, geen actie, helemaal niks. Pas het laatste half uurtje wordt het een klein beetje interessant wanneer het hele spel in elkaar begint te zakken. Maar dan hangt het weer van clichés aan elkaar. Niet de moeite waard.
    Laatst gewijzigd door haaj1000; 18 July 2011 om 19:49

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond een leuk drama film...
    Gelukkig zijn niet zoveel over komedie...
    Leuk verhaal...
    Prima acteerwerk...
    Bekende acteur David Duchovny en actrice Demi Moore spelen wel zeer goed...
    Mooi HD kwaliteit...
    Zeker verrassende film...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten