Jackass 3 (2010) Voor de derde keer bevlekken Johnny Knoxville en zijn knotsgekke gasten van Jackass het witte doek met hun hilarische stunts

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (89 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36

Discussie: Jackass 3D (2010)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Jackass 3D (2010)

Wat vind jij van deze film?

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Is dit nou echt nodig?
    Wanneer wordt Johnny Knoxville nu eens een keer volwassen?
    Straight to DVD met deze gasten.

Regisseur leroyke90's schermafbeelding

Standaard

lijkt me wel grappig om een 3D versie in de bios te zien als het niet zo duur was geweest. deel 2 was al minder...

Figurant

Standaard

@Akasha - Ze moeten toch zelf weten wat ze willen maken en wat ze doen, de films met de hilarishe stunts zijn gewoon voor een groot deel van de wereld een hit, vooral bij de jongere mensen. Ook ik vind ze geniaal .!.! En hoeze volwassen worden? Dus stel, als jij naar een café gaat en je zuip je eigen de lazeren, en je valt van de kruk en iedereen moet lachen is het oké ? Hun stunts zijn dan wat uitgebreider en erger maar het komt op het zelfde neer.

en hij vind dit leuk om te doen, jij niet, Dus hou je commentaar bij je en zet het bij een andere film.
    Grown up, hater !!

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vivnx Bekijk bericht
    @Akasha - Ze moeten toch zelf weten wat ze willen maken en wat ze doen, de films met de hilarishe stunts zijn gewoon voor een groot deel van de wereld een hit, vooral bij de jongere mensen. Ook ik vind ze geniaal .!.! En hoeze volwassen worden? Dus stel, als jij naar een café gaat en je zuip je eigen de lazeren, en je valt van de kruk en iedereen moet lachen is het oké ? Hun stunts zijn dan wat uitgebreider en erger maar het komt op het zelfde neer.

en hij vind dit leuk om te doen, jij niet, Dus hou je commentaar bij je en zet het bij een andere film.
    Grown up, hater !!
    Rustig aan Onderbetaalde Figurant. Ze heeft een punt - Jackass was 5 jaar geleden erg populair en nu niet bepaald meer. Ze hadden het bij 2 moeten houden. Tuurlijk zijn er een aantal leuke grappen in deze film, maar het is een vermoeide routine. Om 3D bij zelfs dit te gebruiken zal nou ook niet veel helpen.

Dus als je hier komt om meteen op iedereen ze mening te gaat beuken, zoek dan een andere site op.

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Rustig aan Onderbetaalde Figurant. Ze heeft een punt - Jackass was 5 jaar geleden erg populair en nu niet bepaald meer. Ze hadden het bij 2 moeten houden. Tuurlijk zijn er een aantal leuke grappen in deze film, maar het is een vermoeide routine. Om 3D bij zelfs dit te gebruiken zal nou ook niet veel helpen.

Dus als je hier komt om meteen op iedereen ze mening te gaat beuken, zoek dan een andere site op.
    Precies ja!

Crew Rizotto's schermafbeelding

Standaard

Alle reacties leuk en aardig...Jackass blijft een fenomenale formule. Ooit uitgewerkt als tv-format, in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een waar fenomeen met inmiddels drie bioscoopfilms. Niets en niemand kan tippen aan deze gestoorde Amerikaanse dudes....

6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizotto Bekijk bericht
    Alle reacties leuk en aardig...Jackass blijft een fenomenale formule. Ooit uitgewerkt als tv-format, in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een waar fenomeen met inmiddels drie bioscoopfilms. Niets en niemand kan tippen aan deze gestoorde Amerikaanse dudes....
    Behalve alle andere blockbusters die waarschijnlijk dat weekend uit zullen komen.

Figurant

Standaard

kijk, als je niet tegen de waarheid kunt over films, ga dan niet domme dingen zeggen. weet je wel niet hoe belachelijk je nu klinkt. En alsnog, jackass blijft een hit, en ik verdedig deze film alleen tegen vooroordelen van mensen die denken hoe de film gaat worden. Post dan alleen wat als je m al hebt gezien. ..... kan ik er wat aan doen dat jullie niet zo beroem zijn als hen, als jij hem was dan zou jij er ook alles aan doen om meer films te maken om ook geld op te brengen enzovoorts, en het lukt ze, en ze zijn leuk!

en alsnog, ik kom hier niet om op iemand zijn reactie te gaan beuken, of hoe jij het ook wilt noemen, maar vooroordelen schrijven ver voor een film die nog moet uit moet komen is ook een kunst. Ik wil ook wel net als jij in de toekomst kijken.!!

6 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vivnx Bekijk bericht
    kijk, als je niet tegen de waarheid kunt over films, ga dan niet domme dingen zeggen. weet je wel niet hoe belachelijk je nu klinkt. En alsnog, jackass blijft een hit, en ik verdedig deze film alleen tegen vooroordelen van mensen die denken hoe de film gaat worden. Post dan alleen wat als je m al hebt gezien. ..... kan ik er wat aan doen dat jullie niet zo beroem zijn als hen, als jij hem was dan zou jij er ook alles aan doen om meer films te maken om ook geld op te brengen enzovoorts, en het lukt ze, en ze zijn leuk!

en alsnog, ik kom hier niet om op iemand zijn reactie te gaan beuken, of hoe jij het ook wilt noemen, maar vooroordelen schrijven ver voor een film die nog moet uit moet komen is ook een kunst. Ik wil ook wel net als jij in de toekomst kijken.!!
    Je kan moeilijk tegen de waarheid. Maar zowel Akasha en ik hebben gelijk over Jackass 3D. De film is uitgeputte kost, alleen gemaakt omdat de Jackass leden werkelijk geen succes erna hebben geboekt of dat ze zich gewoon verveelde. Nou, moeten wij die verveling op het beeld zien. Ik heb deze film niet gemaakt, en kreeg ik dat geld om het wel te doen, dan had het zeker niet met Johnny Knoxville geweest.

Een paar leuke grappen red niet een hele film, als je Jackass tenslotte een film kan noemen. Het lukt ze niet meer, en ze zijn bijna niet leuk meer.

Dus hou je snauwen maar lekker bij je, wij zijn er niet onder de indruk van.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten