Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
een film waarvan het verhaal al heel duidelijk is hoe deze verloopt en het dus afhankelijk is van het spel, de sfeer en de grappen.. Dat is een moeilijke opgave en deze film slaagt er redelijk in om dat tot een goede combi te brengen. De meeste grappen zijn wel grappig, de sfeer in de film is ook goed.. alleen het verhaal hè... dat is al te bekend tegenwoordig, dus das een beetje jammer.. maar voor 2 uur plezier zit je hier goed.
genoten gister, wat een gezellige film zeg, aan het einde met de wc.... wat een grap.
genoten
Toen ik deze begon te kijken dacht ik ... Ik die een film ga kijken met Adam Sandler? We zullen zien. Gelukkig weet Adam Sandler zich een beetje in te houden en irriteert hij nergens. Jennifer Aniston laat hier ook weer zien dat ze voor het genre gemaakt is en doet het zeker aardig. De 2 kinder acteurs doen het ook niet slecht als blijft dat meisje net zoals in alle andere films waarin ze meespeelt een irritant kind. Los van het feit dat er brits accent er goed uitfloepte. Verrassing was dat Nicole Kidman hier plots kwam opdraven. Zij ? In dit soort film? Ach het was wel eens leuk om haar in zo'n rol te zien. Ook al is het scenario niet al te best weet zij te bewijzen dat kan acteren ook in dat soort platte rollen. Niet alleen vind het publiek haar rol leuk maar zie je dat ze er precies zelf veel zin in had om zichzelf belachelijk te maken want dat doet ze soms. Geen erg op de het einde blijft haar personage toch nog geloofwaardig. Het einde van de film zag je al mijlenver aankomen. Maar zou je genoegen nemen met een ander einde? Tuurlijk niet. De grappen tjah... Van een schaap dat gereanimeerd moet worden tot moppen over plastische chirurgen. Soms is het wel nog grappig en heb je een smile op je gezicht. De scène met Anniston and Sandler in het restaurant in het begin van de film zijn best wel grappig. Kortom zeker niet tegengevallen, een typisch verhaaltje dat toch boeit en gelukkig ontaard het geheel niet in een platte seks komedie. Leuk maar ook niet echt verrassend. 6/10
Leuke film!!!
Adam Sandler en Jennifer waren ook heel goed samen en ook erg lachwekkend deze film.Daar wordt je vrolijk van!!
De personages zijn (met name Adam Sandler) niet sympathiek. Het gaat de hele -lange- film over 'niets' . Zonde van mijn tijd geweest. Afrader!