Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Het lijkt me echt een hele leuke film. Ik ga hem zeker kijken!
looks fun xoxo
Hahaha sorry maar deze film valt niet echt serieus te nemen als dat hele eiland een beetje normaler was geweest was het misschien nog een beetje een leuke film maar dat Josh Hutcherson hierin speelt begrijp ik echt niet!! Als je de kans krijgt om in verfilmde bestseller-serie te spelen (The Hunger Games) begrijp ik niet waarom je ja zegt tegen zo'n flutrol! Jammer.
Ik wil niet dom doen maar het is echt de leukste film dieik ooit heb gezien die reactie hier boven is zo niet waar.. Xx
Inderdaad, de reactie van @eefz1 klopt inderdaad niet.
Ik vind persoonlijk Josh Hutcherson een goede en leuke acteur en hij past zich goed aan in zijn karakter.
De éérste film (journey to the center of the earth) vond ik zelf minder als de tweede.
Ik vind deze film ook echt heel leuk, en ze hebben er een speciaal iets aan gegeven. Ondanks het 3D is ( en ik haaaaaat 3D) heeft deze film in de gewone normale versie buitengewone mooie effecten. ( zoals als ze crashen in de helikopter of vliegen op reusachtige bijen) .
Ik heb al gelezen dat er een derde deel aan komt. ( Journey3 - From the earth to the moon)
Ik kan alleen maar zeggen : Who's up for an adventure ?!