Johnny English (2003) Johnny English (Rowan Atkinson) probeert Engeland te redden uit handen van een gevaarlijke Fransoos

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (113 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 76

Discussie: Johnny English

Figurant

Standaard

Geen woorden voor zo goed!

Guest

Standaard

Rowan Atkinson zal schitteren als nooit tevoren, lekkere simpele humor, altijd leuk!

Guest

Standaard

Het lijkt me een hele leuke "lachfilm", en omdat ik Rowan Atkinson een goed acteur vind.

Figurant

Standaard

Deze Film Moet Wel Geweldig Zijn, Met Rowan Atkinson Is Het Altijd Lachen Geblazen!

Figurant

Standaard

Bond film nummer 21, alleen leuker.

Figurant

Standaard

Ik ben naar Johnny English geweest en het was superlachen!

Figurant

Standaard

Erg leuke film...prachtig om te zien hoe Johnny English van elke missie een blunder maakt...en toch op het laatste, ondanks de vele blunders en onhandigheid, erin slaagt de machtige Sauvage te verslaan en zelf (per ongeluk) koning van engeland te worden. En dat hij dan bewonderd wordt als top secret agent door heel engeland en zijn droom werkelijkheid wordt.

Figurant

Standaard

Ik heb hem gezien en man wat heb ik dubbel gelegen, echt een goede lachfilm!! Mijn favoriete moment was dat Johnny de kont van Bisschop Canterbury liet zien aan al die mensen die naar de kroning van Sauvage keken!!Dat was echt lachen!!!

Figurant

Standaard

Als je zijn kop al ziet begin je toch MINSTENS te glimlachen en als je dat niet doet ben je OF geen fan OF je mist een hoop humor. Alles in de film is zeer voorspelbaar en toch lig je in een deuk. Je lachspieren hebben de volgende dag spierpijn en je kaken springen de dag daarna nog regelmatig in de lachstand. Bean-fan, Blackadder-fan? KIJKEN VERPLICHTE KOST

Figurant

Standaard

Deze film is zeker een aanrader voor fans van comedy en humor. ondanks dat alles erg voorspelbaar is, zijn er toch een hoop verrassingen en blijft het me verbazen hoe sommige situaties opgelost worden door Rowan Atkinson. Ook blijft hij me verbazen door zijn lenigheid, quasi-klungeligheid en rubberen bezicht. zoals ik al zei, een aanrader voor fans van comedy en humor

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Johnny Depp
    Door filmfocus in forum Acteurs, actrices en achter de schermen
    Reacties: 1951
    Laatste bericht: 25 July 2011, 22:52

Regels voor berichten