Goed vervolg op The Lost World. Helaas begint de film wel ouderdomsverschijnselen te vertonen, maar de humor en het aardige verhaaltje mogen er zijn.
Goed vervolg op The Lost World. Helaas begint de film wel ouderdomsverschijnselen te vertonen, maar de humor en het aardige verhaaltje mogen er zijn.
Weer een dino film.... Een park deel 3 en dan op de eiland van deel 1... niet echt vernieuwend en niet echt boeiend. De lol is er nu duidelijk vanaf.... En dan spreken ze nog over een deel 4!!! Das nou ook weer niet de bedoeling.
<...Constantly talking isn't necessarily communicating...>
Beter dan The Lost World,
vlotter tempo. Dit smaakt naar meer...
Alleen jammer dat Jeff Goldblum
niet mee doet. Gelukkig keert Sam Neil terug in deel 4, die nu in productie is...
iets minder dan de andere twee delen, maar nog steeds geweldig!
Weer een beetje slechter als de vorige delen.
Minder goed dan zijn opvolgers.
ik vond jp3 een geweldige film tewijl ik helemaal niet zo'n type ben ik hou niet van dat soort film maar jp3 vond ik echt te gek
goede film zeer nauwkeurig gemaakt allemaal
Dit is ook, net zoals JP1 en JP2 weer een super geweldig meesterwerk. niet alleen worden de rollen goed vertolkt maar ook de dino's doen hun uiterste best om weer gevaarlijker en gemener dan ooit te zijn. zelfs de raptors zijn anders geworden, sneller en slimmer zodat ze iedere prooi kunnen pakken en dat is voor een paar personen toch heel nadelig in de film!
vergeleken bij de andere 2 is deze echt prut. maar vergelijken kunnen we beter niet doen. op één of andere manier kan hij je niet zo boeien als de eerste 2, hoewel er wel mooie stukken in zaten, zoals in die gigantische vogelkooi. mischien waren de eerste 2 films wel genoeg en begint een 3e te vervelen. waar je je ook aan kon ergeren was dat mens dat de hele tijd stond te roepen naar haar zoon. ik denk dat deel 4 ook niet veel aan zou zijn, maar ik hoop dat ik het mis heb.