Meesterwerk! De effecten van ILM zijn werelds en de ijzersterke cast maakte het samen met de muziek, camerawerk en regie tot een pracht van een film!
Meesterwerk! De effecten van ILM zijn werelds en de ijzersterke cast maakte het samen met de muziek, camerawerk en regie tot een pracht van een film!
Ik wil het Tertiary Park wel zien.
helemaal geweldig deze film!! ik zag hem voor het eerst toen ik nog op de basisschool zat!! sindsdien heb ik hem al een stuk of 20 keer gezien!! de dino's zijn niet van echt te onderscheiden en de spanning is om te snijden als ze uitbreken!! meesterwerk
Dit is al een echte klassieker. Top geregisseerd door Steven spielberg daarbij heeft het ook nog een goede cast. Deze film is ook vele malen beter dan de vervolgen.
Sf is geweldig, leuk om te zien.
ik vind het een vreselijk goeie film
vooral de dino's zijn cool
Ik kan er zeer kort over zijn, voor mij gewoon de beste film die ik al gezien heb in dit genre!
Gewoon heel goed in elkaar gezet, deze film kan je doordat hij er zo gelikt uitziet vaak zien
Mooie film mooie decors en aparte film, maar begint al weer wat uit de mode te worden dat soort films zie ik tegenwoordig nu al overal.
een prachtwerk