ik vond het een zalige film,..............wel mijn soort humor maar hier zullen de meningen in verschillen,..............
.lekker zoet verhaaltje met een happy end nou wat wil je nog meer alleen op de bank met een zak chips
ik vond het een zalige film,..............wel mijn soort humor maar hier zullen de meningen in verschillen,..............
.lekker zoet verhaaltje met een happy end nou wat wil je nog meer alleen op de bank met een zak chips
heerlijk toch!Oorspronkelijk geplaatst door bedazzeld
super grappig film echt ik heb hem gisteren net gezien machtig man
Lache film als van die humor houdt tenminste. Alleen het einde is een beetje een cliché
pfff, ben een beetje teleurgesteld eigenlijk in de film. ben gisteren gaan kijken en hij is eigenlijk zo voorspelbaar. in het begin vond ik hem grappig tot het moment van zijn nieuwe leven. dan heb ik eigenlijk niet zo veel meer moeten lachen.
de film is best wel voorspelbaar, maar als je daar doorheen kijkt is hij toch nog best wel leuk...
en ryan is ook nog eens cute![]()
Ja, deze film heb ik ook gezien! Ik dacht dat ik Ryan Reynolds alleen nog maar kon van The "Proposal" maar dat is dus niet helemaal waar. Dit was ook een wel een leuke film maar niet super top.
Nogal flauwe film. In het begin wel grappig, maar uiteindelijk best wel irritant. De hoofdrolspeler is op geneen moment symphatiek, dus echt meeleven doe je niet met hem. Natuurlijk bijlft Amy Smart altijd een plaatje om naar te kijken..