Knowing (2009) Thriller met Nicolas Cage die in een vijftig jaar oude tijdcapsule een reeks cijfers ontdekt waarin schokkende voorspellingen verborgen zitten

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (261 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50

Discussie: Knowing (2009)

Moderator Skaven's schermafbeelding

Standaard

Ben het met Moviemick eens: het idee is natuurlijk heel erg goed, maar zo'n soort scenario hangt af van de uitvoering van de film. Alleen al het feit dat het een Amerikaanse film is ("Ik bevooroordeelt? Absoluut niet!", ahum) doet me het ergste vrezen. Dan MOET er weer een happy end aan komen.....

Altijd leuk die theoretische overpeinzingen:
    -Stel je reist in de tijd terug en vermoord je opa; dan kun jij niet geboren worden, en dus kun je niet terugreizen in de tijd, om je opa te vermoorden!

-Kun je de toekomst, die dus vaststaat volgens het verhaal, wel veranderen? Dan stond die toekomst toch niet vast......... !
    'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'

D'Argo
    Won't Get Fooled Again

Crew Rizotto's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Hopelijk een goedmakertje na Bangkok Dangerous.....en niet meer dat enge geverfde zwarte haar van Cage ;-)

mr:movie
    Guest

Standaard

ik ben benieuwd

Figurant

Standaard

Het idee is bijzonder origineel alleen word het verhaal in zo'n ontzettend hoog tempo verteld dat dat ten koste gaat van de karakters

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Nicolas Cage wordt de laatste jaren alleen afgezeiken over ze haar, maar hij acteert niet bepaald beroert. Bangkok Dangereus was geen wonder film maar Cage deed het niet slecht. Knowing bevat een goeie actiescenes en bevat toch het beetje M.Night formule. Alex Proyas laat halvewege de film een klein beetje een vat vallen maar maakt een mooie finishing touch. Cage doet ze best en ben blij om hem eens in een goed passende rol te zien. Knowing is een vermakelijke thriller/sfi die niet bepaald als een politiek incorecte onderwerp mag worden beschouwd. Knowing krijgt van mij een 7.2 en voor No,Go and Routh een Go.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Lg
    Lg is offline
    Regisseur

Standaard

Hm... Lijk me nogal gewoontjes. Zo'n film die je snel wil zien, en die je even snel terug zal vergeten. Niks nieuws maar ik zal het een kans geven op dvd.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

knowing weet ik niet een 4geef ik deze film!

Runner schatjuhislautje's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

ik vond het wel een goede film.. alleen het einde had ik niet verwacht.. als je dat wilt zien..:P gewoon kijken..

Producent Griekk's schermafbeelding

Standaard

kan iemand me het einde vertellen via een bericht?
    ik ben altijd veel te lui om zulke films te zien:P

Figurant

Standaard

ik vond het einde een beetje jammer... als ik 15 minuten voor het eind was opgestapt.. was het zeker een totale topfilm geweest!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten