Komt een vrouw bij de dokter (2009) Verfilming van de bestseller van Kluun, over een succesvolle reclameman wiens leven verandert in een chaos wanneer zijn jonge vrouw borstkanker krijgt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (345 stemmen)
Jouw cijfer:

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49
    Figurant Joliieen is op de goede weg

Standaard

Zeer slecht.. zonde dat ik daar mijn geld aan heb uitgegeven..

Figurant RobertOdeV is op de goede weg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filmfocus Bekijk bericht
    Wat vind jij van deze film?
    Acteerwerk: ok.
    Echter...in onze ogen geen "ode aan de liefde" maar veeleer "een ode aan het zwakke geslacht" (zwakke geslacht is hier dus de man) dat bij het minste en geringste probleem m.b.t. de gezondheid van vrouwlief vreemdgaat. Perfect verfilmd!

De monofobie van de hoofdrolspeler namelijk komt niet ter sprake in de film; men moet het boek dus wel gelezen hebben om de film goed te kunnen begrijpen. De beeldvorming is derhalve niet goed want wij hebben beiden het boek gelezen.
    De muziek droeg in het geheel niet bij aan de film; bagger.

Detail: na de operatie draagt Carmen een zwarte halterjurk en met een prothese in de ene cup is dat onmogelijk door het gewicht ervan. Het moet wel een heel speciale beha zijn geweest... Overigens is in de hele film geen sprake van D-cup zoals in het boek...
    Laatst gewijzigd door Akasha; 03 January 2010 om 12:27 Reden: Alinea's

Figurant BambiWilliam is op de goede weg

Standaard

Gisteren de film gezien in de bios. Na het boek te hebben gelezen is helaas zoals gebruikelijk de fil een echte tegenvaller. Boek is geweldig (in de zin van boeiend)

Figurant paperclipje is op de goede weg
    4 van de 10 sterren

Standaard

Nadat iedereen in mijn omgeving zo'n positieve reactie had, vond ik hem zelf beetje tegenvallen. Ik denk dat de verfilming beter kon.

Figurant rachelle865 is op de goede weg
    3 van de 10 sterren

Standaard

pff alle hollandse films zijn zwak. sorry hoor maar ik vind het gewoon zo nep overkomen allemaal..

Figurant hueting is op de goede weg

Standaard

Vreselijke film, hoe haal je als man het in je hoofd om je overleden vrouw zo onderuit te halen door je hele priveleven zo op straat te gooien. Lijkt wel of hij er trots op is met wat hij gedaan heeft. Vind het echt een rampzalige film met een ernstig droevig moraal. Voor alle nabestaanden moet deze film een enorme schok zijn, hoe zal zijn dochter hierop reageren als zij deze film ooit ziet en grijpt.
    Erg droevig dat er op deze manier geld verdiend wordt.....

GHR
    GHR is offline
    Figurant GHR is op de goede weg
    2 van de 10 sterren

Standaard

Kanker in een hapklare brok opgediend zo lijkt het wel in deze waardeloze film. Ik kan dus werkelijk niet begrijpen hoe sommige hier de traantjes van in de ogen krijgen. Wat Stijn betreft..........lekker in de rondte neuken en hier de kanker van je vrouw voor misbruiken want ik ben toch zo zielig. Wat een lul zeg.

Super Moderator Danny Zuko is infamous around these parts
    3 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb niks tegen films met nare hoofdpersonages. Bad Lieutenant, Taxi Driver, Romper Stomper vond ik bijvoorbeeld allemaal erg goed. MAAR Stijn in Komt een vrouw bij de dokter was voor mij een te groot obstakel. Wat een walgelijke, misselijk makende eikel. Zo'n typisch alpha-hetero-egoistisch-machootje waar ik echt van moet kotsen. Hij is echt typerend voor wat er zo mis is aan de huidige samenleving. Daarom kan ik ook bijvoorbeeld niet naar Matthijs van Nieuwkerk kijken, en ben ik zo verbaasd dat er mensen zijn die dit soort mannen geweldig vinden. Nou, ik zou van minder al dood gaan.

Producent Mr. Picture wordt binnenkort vast bekend Mr. Picture's schermafbeelding
    3 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Zuko Bekijk bericht
    Ik heb niks tegen films met nare hoofdpersonages. Bad Lieutenant, Taxi Driver, Romper Stomper vond ik bijvoorbeeld allemaal erg goed. MAAR Stijn in Komt een vrouw bij de dokter was voor mij een te groot obstakel. Wat een walgelijke, misselijk makende eikel. Zo'n typisch alpha-hetero-egoistisch-machootje waar ik echt van moet kotsen. Hij is echt typerend voor wat er zo mis is aan de huidige samenleving. Daarom kan ik ook bijvoorbeeld niet naar Matthijs van Nieuwkerk kijken, en ben ik zo verbaasd dat er mensen zijn die dit soort mannen geweldig vinden. Nou, ik zou van minder al dood gaan.
    Matthijs van Nieuwkerk is nou niet echt een goed voorbeeld. 1.Hij is homo. 2. Hij praat nooit over zichzelf. 3. In niemands ogen is hij een macho.

Maar ik ben het wel met je eens over Stijn, want ik vindt Kluun als schrijver en grote voorbeeld naar het verhaal toe ook een grote L*L.

Super Moderator Danny Zuko is infamous around these parts
    3 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Matthijs van Nieuwkerk is nou niet echt een goed voorbeeld. 1.Hij is homo. 2. Hij praat nooit over zichzelf. 3. In niemands ogen is hij een macho.

Maar ik ben het wel met je eens over Stijn, want ik vindt Kluun als schrijver en grote voorbeeld naar het verhaal toe ook een grote L*L.
    Matthijs van Nieuwkerk homo?? Praat nooit over zichzelf?? geen macho?? Volgens mij haal je hem door elkaar met Marc-Marie Huijbreghts (vaste tafelheer bij De Wereld Draait Door).

Regels voor berichten