Waardeloze film. Heb zelf borstkanker gehad en heb geen begrip voor Stijn. En heb nog nooit een vrouw die een geamputeerde borst heeft met een diepe v-hals of bloot topje gezien (behalve dus in deze film!)
Waardeloze film. Heb zelf borstkanker gehad en heb geen begrip voor Stijn. En heb nog nooit een vrouw die een geamputeerde borst heeft met een diepe v-hals of bloot topje gezien (behalve dus in deze film!)
je kunt wel zeggen dat CvH een slechte acteer prestatie heeft geleverd, maar waarom krijgt zij dan prijzen en lof van mensen die er verstand van hebben? Ik vond het een goede film. Het boek is uiteraard beter, maar sowieso moeilijk om te filmen. Ik vind dit een goede prestatie!
Ik vond het een super mooi boek en de film vind ik ook mooi gemaakt!!!
en mensen die denken dat ze het beter kunnen doen dan CvH moeten dat dan zelf maar doen maar dan komt er helemaal niets van terecht!!
Ik huil nogal snel, maar moest dat echt niet bij deze film.
Je moet deze film zeker een keer gezien hebben.
Deze film is echt waardeloos. Er wordt totaal niet ingegaan op een diepere betekenis. Eén en al oppervlakkigheid.. Waar wellicht was dat juist wat men wilde uitbeelden.
waardeloze flut film, snap niet dat hij gemiddeld nog ruim 3 sterren krijgt, was weer een slechte nederlandse film.
Op het camerawerk na een platte vertoning waarvan er dertien in een dozijn zijn in de Nederlandse film.
Ik vond het een indrukwekkende film. Goed geacteerd, alleen niet handig om te kijken als je beste vriendin net overleden is.
overgewaardeerde film. Het boek is stukken beter. Anna Drijver maakt veel goed ;-)
J.