Killers (2010) Actiekomedie waarin Katherine Heigl de ideale man Ashton Kutcher gevonden lijkt te hebben, maar die leidt een veel gevaarlijker leven dan ze denkt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (117 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Killers (2010)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

De trailer ziet er degelijk uit voor deze film, maar ik mis de kwaliteit van geslaagde grappen. Het is allemaal wat te snel in elkaar geknutseld.

5 van de 10 sterren

Standaard

Neem wat Heigl, laat dit opnieuw samengevoegd worden met wat Luketic en je krijgt Killers. Ohja, vergeet dan ook niet die gast uit ''Dude, Where is My Car?'' Killers is de 2e film van Luketic met Katherine Heigl in de hoofdtrol, maar waar de sexbashing The Ugly Truth het moest hebben over het discrimineren van de vrouwelijke sekse, moet Killers het hebben van het discrimineren van mannelijker geslachstdelen.

Het begint met 1 penis grap, die eindigt in de 15e penis grap. Voorbeeldje - Heigl moet haar benen spreiden zodat Kutcher [ laat de Cher weg hier ] om een grote pistool te pakken om hier wat achtervolgers mee neer te knallen. Dit wordt nog eens opgevolgd met een aantal mislukte grappen die meer kwetsend zijn dan vermakkelijk. Ondanks dat, is er ook nog iets te genieten van mannelijk schoon. Kutchers bovenlichaam komt evenveel in beeld dan in Fools Gold. Een film waar hij niet in speelde, maar wel centraal stond voor naakte bovenlichamen in een zandachtige situatie.

Killers biedt een aantal pieken en dalen, maar is over het algemeen een grote verbetering op de ''The Ugly Truth''. En dat nog wel zonder Gerard Butler. Wie verzint dit toch ?

De Conclusie is heel erg simpel hier - Heb je geen leven en zin in iets dat je leven nog meer depressief maakt, dan is Killers met zijn toepasselijke titel de film van de maand !
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    4 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Picture Bekijk bericht
    Neem wat Heigl, laat dit opnieuw samengevoegd worden met wat Luketic en je krijgt Killers. Ohja, vergeet dan ook niet die gast uit ''Dude, Where is My Car?'' Killers is de 2e film van Luketic met Katherine Heigl in de hoofdtrol, maar waar de sexbashing The Ugly Truth het moest hebben over het discrimineren van de vrouwelijke sekse, moet Killers het hebben van het discrimineren van mannelijker geslachstdelen.
    Killers leek me al niks en na het lezen van deze review al helemaal niet meer!
    Een rip-off van Mr. and Mrs. Smith. En die was al niet zo geweldig.

Je kunt alleen geen mannelijke geslachtsdelen discrimineren, alleen personen.
    Maar ik snap je punt.

5 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akasha Bekijk bericht
    Killers leek me al niks en na het lezen van deze review al helemaal niet meer!
    Een rip-off van Mr. and Mrs. Smith. En die was al niet zo geweldig.

Je kunt alleen geen mannelijke geslachtsdelen discrimineren, alleen personen.
    Maar ik snap je punt.
    Ik wilde geen discussie vormen over discriminatie, dus ik vermelden het maar voorzichtig xD

Ik lees zojuist de recensie, Tom Selleck en ze snor stelen de show xD Beste zin sinds jaren bij filmfocus.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 05 August 2010 om 10:43

Crew
    3 van de 10 sterren

Standaard

Op sommige punten komt de film wat saai over. Ik had er meer van verwacht.
    De film heeft vooral een gebrek aan goede grappen. En bij dit soort films kan je hele goede grappen maken, neem aan: Austin Powers. Alleen is er echt aan het eind een goede grap.
    De film eindigd ook zo slap dat alles weer op z'n goede plek staat. Dat komt gewoon saai over.
    En Heigl is echt irritant met haar gekrijs. En Kutcher loopt aan het begin alleen maar z'n spieren te tonen.
    En dan snap ik een ding niet: Jen moet naar San Francisco en dat met het vliegtuig en dan is ze binnen twee uur terug?
    Een raar overkomende film. Alleen als je een beetje van geile vrouwen en spieren houd is dit een aanrader.

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

dit was echt een zeer mooie film!!

Producent
    4 van de 10 sterren

Standaard

Bar slechte aktiekomedie (komt er in dit genre ooit eens een goede film voorbij?!,,,) overdreven acting, slechte muziek. Het enige wat ik leuk vond waren de opnamen van Nice in de eerste 30 minuten...

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

gewoon een grappig filmpje voor op de zondagmiddag. Niet te nauw nemen.
    J.

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond hem best wel saai. ;s

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten