Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
De trailer ziet er degelijk uit voor deze film, maar ik mis de kwaliteit van geslaagde grappen. Het is allemaal wat te snel in elkaar geknutseld.
Neem wat Heigl, laat dit opnieuw samengevoegd worden met wat Luketic en je krijgt Killers. Ohja, vergeet dan ook niet die gast uit ''Dude, Where is My Car?'' Killers is de 2e film van Luketic met Katherine Heigl in de hoofdtrol, maar waar de sexbashing The Ugly Truth het moest hebben over het discrimineren van de vrouwelijke sekse, moet Killers het hebben van het discrimineren van mannelijker geslachstdelen.
Het begint met 1 penis grap, die eindigt in de 15e penis grap. Voorbeeldje - Heigl moet haar benen spreiden zodat Kutcher [ laat de Cher weg hier ] om een grote pistool te pakken om hier wat achtervolgers mee neer te knallen. Dit wordt nog eens opgevolgd met een aantal mislukte grappen die meer kwetsend zijn dan vermakkelijk. Ondanks dat, is er ook nog iets te genieten van mannelijk schoon. Kutchers bovenlichaam komt evenveel in beeld dan in Fools Gold. Een film waar hij niet in speelde, maar wel centraal stond voor naakte bovenlichamen in een zandachtige situatie.
Killers biedt een aantal pieken en dalen, maar is over het algemeen een grote verbetering op de ''The Ugly Truth''. En dat nog wel zonder Gerard Butler. Wie verzint dit toch ?
De Conclusie is heel erg simpel hier - Heb je geen leven en zin in iets dat je leven nog meer depressief maakt, dan is Killers met zijn toepasselijke titel de film van de maand !
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Op sommige punten komt de film wat saai over. Ik had er meer van verwacht.
De film heeft vooral een gebrek aan goede grappen. En bij dit soort films kan je hele goede grappen maken, neem aan: Austin Powers. Alleen is er echt aan het eind een goede grap.
De film eindigd ook zo slap dat alles weer op z'n goede plek staat. Dat komt gewoon saai over.
En Heigl is echt irritant met haar gekrijs. En Kutcher loopt aan het begin alleen maar z'n spieren te tonen.
En dan snap ik een ding niet: Jen moet naar San Francisco en dat met het vliegtuig en dan is ze binnen twee uur terug?
Een raar overkomende film. Alleen als je een beetje van geile vrouwen en spieren houd is dit een aanrader.
dit was echt een zeer mooie film!!
Bar slechte aktiekomedie (komt er in dit genre ooit eens een goede film voorbij?!,,,) overdreven acting, slechte muziek. Het enige wat ik leuk vond waren de opnamen van Nice in de eerste 30 minuten...
gewoon een grappig filmpje voor op de zondagmiddag. Niet te nauw nemen.
J.
Ik vond hem best wel saai. ;s