Kiss Kiss Bang Bang (2005) Misdaadkomedie met Robert Downey Jr. en Val Kilmer, waarin een crimineel zich voordoet als een acteur die in de leer moet gaan bij een privé detective

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (76 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
    Runner

Standaard

Kiss Kiss Bang Bang is weer eens een verfrissende kijk op het misdaadgenre. Met een rommelige narratie van Downey Jr. die af en toe het verhaal afkapt om even wat tussendoor te vertellen of het publiek op zijn eigen fouten wijst. En Val Kilmer als Gay Guy in een komische rol, niet de persoon die als eerste in je gedachten opkomt. Maar al met al loopt deze film erg gesmeerd en is op sommige momenten erg grappig. Robert Downey Jr. is een super goede acteur en is geknipt voor deze rol, ook Kilmer stelt niet teleur. Michelle Monaghan, de relatief nieuwe actrice doet het ook goed, maar ze heeft niet het ultieme topactrice-uiterlijk, in deze film is dat perfect, maar ik zie haar niet de nieuwe Julia Roberts worden. Er zitten wat geweldadige scenes in (bijvoorbeeld wanneer Downey's vinger in tweeen wordt gesplitst door een deur) maar die vullen de film prima aan. Ik zou zeggen; zeker het bekijken waard

Regisseur jerry's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

grappig om deze twee acteurs in 1 film te zien gezien hun verleden. sinds the doors en weird science ben ik een fan van hun en daarom lijkt het mij al leuk om deze film te gaan kijken.

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard Kiss Kiss, Bang Bang

Ik heb de film in sneak preview gezien en ik heb me kapot gelachen. Het is een heel goede film met een goede cast. Ik kan deze film echt aanraden om te gaan zien.

Producent Cutie's schermafbeelding

Standaard

Ik heb deze film ook bij Sneak gezien! Het was een leuke film en inderdaad zeer grappig!! Ik vind dat Val Kilmer zich misschien niet van de goede kant heeft laten zien (In Batman vind ik hem veel cooler), maar Robert Downey Junior is wel goed!! Deze film is echt heel grappig!

Figurant

Thumbs down kiss kiss flop flop

wat een flop film zeg. Neem je kussen mee als je gaat kijken. ZZZZZZZZZZZZZZZ...
    wat een dom verhaal is dit zeg. Afgezaagd, story teller die denkt grappig te zijn, beelden en flashbacks die door elkaar worden uitgezonden. ik wilde bijna weggaan uit de bios na een half uur, maar vond het zonde van mijn kaartje. Zonde van het geld en de moeite. Geen aanrader ieder geval. Stelt niet veel voor, treurig gewoon.
    Laatst gewijzigd door guclu; 16 December 2005 om 09:30

Regisseur tomontour's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Thumbs up ...Kiss...Kiss... BANG BANG

Kiss kiss bang bang is 1 van de beste films van het afgelopen jaar. Ik heb em gister in de bios gezien en ik heb me goed vermaakt. De film heeft veel zwarte humor die hij combineert met goede actie. Zeker mijn favoriete genre ( pulp fiction, Fargo, Lock stock). Deze film is zeker een aanrader.

hcsparnaaij
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomontour
    Kiss kiss bang bang is 1 van de beste films van het afgelopen jaar. Ik heb em gister in de bios gezien en ik heb me goed vermaakt. De film heeft veel zwarte humor die hij combineert met goede actie. Zeker mijn favoriete genre ( pulp fiction, Fargo, Lock stock). Deze film is zeker een aanrader.
    Zeker waar, ik lag helemaal dubbel om deze film.
    Echt heel grappig.!!
    Zeker een aanrader als je een leuke en lachwekkende film wilt zien!

Figurant

Thumbs up Kiss Kiss Bang Bang

Leuke film, als je niks te doen hebt.

Hou je hoofd er wel bij. Doe je dit niet, en iemand vraag aan t eind hoe alles nou zat, zeg je EEEEuuuuuuhhhhhhhhh.

Producent Cutie's schermafbeelding

Standaard

Nou euh.. het ging over euh.. Val Kilmer.. Enne Die jonge gozer.. Robert Downing Junior.. En het ging over vrouwen en mannen en lijken.. Ja, dat was het wel zo'n beetje :P

Figurant

Standaard

ehm... cutie? hoezo niet van zijn beste kant? ik vind juist dat val kilmer nooit beter heeft gespeeld! Gay Perry rulezzzzzzz!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten