Na 58 minuten toch maar afgezet. Hoopte steeds dat het nog iets zou worden. Imho: 'holy' crap. Niet mijn ding.
Na 58 minuten toch maar afgezet. Hoopte steeds dat het nog iets zou worden. Imho: 'holy' crap. Niet mijn ding.
I was suprised how much I actually did like this film. Again: if you are looking for excitement and loads of people chopped in pieces, keep away from it. This is a touching, sweet, dramatic story about people being separated suddenly by death, it is about parents morning a daughter and about a daughter trying to cope with her new "being dead" situation. I wouldn't call it a master piece, but then, it is Peter Jacksons and it does have his touch. Worth watching.
OMG!!! Deze film was echt prachtig!! Ik heb er gwn bij zitten janken, en dat doe ik niet snel, heel mooi en bijzonder verhaal, mooie muziek, enz. Echt een aanrader!!!
Wat een móóie film! Verwacht niet té veel Horror, maar gewoon een geweldige mengeling van Thriller , misdaad en drama ( ja, óók ik heb een traantje weggepinkt :-) ) .
Ik vond de film zéker " worth watching" !!
Geweldige film, goed acteerwerk, mooi verhaallijn, een echte aanrader.
mooie en intelligent gemaakte film. spannend en emotioneel. 4 stars.
Goede film ,maar wel confronterend voor een vader zoals ik ben. De ontvoering komt voor mijn gevoel nog harder aan om je kind te missen ed.
Cijfer = 7
Goede film, goed acteerwerk, mooi verhaallijn, net geen absolute topfim maar wel een aanrader.
Mooie film. Aanrader!