Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Deze heeft, straalt het uit en is een van de meeste beste films ooit gemaakt. Wat bij de meeste film met ene goed plot begint eindigt met een flauwe climax. Loft heeft een climax die niet in 1 2 3 kan worden uitgelegd. Als je deze film ziet liggen moet je hem in huis halen. Hoe duur ook hij is zijn geld waard. Goed in beeld gebracht, goed geacteerd, gemonteerd, mooie underscore en plots die je sidderen van de spanning. Boeiend van begin tot eind. Niets dan lof over deze film.
Ohja de blu ray versie is het medieum waarop deze film moet bekeken worden.
Laatst gewijzigd door Akasha; 02 December 2009 om 09:33
Ik baal eigenlijk wel een beetje; ik heb 'm vanavond op dvd gekeken maar helaas was het geen beste versie (geleende kopie). Ik had het laatste half uur blokjesbeeld en weet dus niet zeker hoe ie afloopt. Ik heb het diverse keren geprobeerd maar steeds sloeg ie vast. Maar ondanks dat er een lijk wordt aangetroffen en dat er een politieonderzoek plaatsvindt, vind ik het niet echt een thriller. Het is wel een boeiende film maar geen spannende. Tot nu toe geef ik de film een 8 maar mocht ik ooit nog eens ergens het einde kunnen zien kan het nog een 9 worden....maar misschien ook een 7....
Politie onderzoek ? Dat gebeurt niet hoor... Welke film heb jij gekeken?
Een hele goeie film met een onverwacht eind.
niet omdat ik een nederlander ben, maar de nl versie is net iets scherper !!! 4 stars.