Loft (2010) Nederlandse remake van het Vlaamse bioscoopsucces, over vijf getrouwde mannen die het lijk vinden van een jonge vrouw in hun geheime appartement

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (116 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38

Discussie: Loft (2010)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Dit is echt belachelijk! Erik van looy hou alstublieft op met dit project !!! Er moet maat 1 versie van loft zijn en dat is de Vlaamse... Ik ga hier naar gana kijken om die cast uit te lachen en het scenario!!!

Misschien dat de goeie regisseur er nog iets van maakt. hopelijk kijken jullie na deze film eens naar het origineel. xd
    Laatst gewijzigd door Akasha; 15 December 2010 om 10:06

Crew Rizotto's schermafbeelding

Standaard

Toch....kan het nog wel eens een verrassing worden. Jeroen is geliefd in Nederland, de film heeft dankzij het ongeluk op de set de nodige aandacht gekregen. Ik zeg: GO GO GO

Cast uit lachen en daar geld voor betalen GL? Dat heet een "hersenbeschadiging"? ;-)
    Laatst gewijzigd door Akasha; 10 September 2010 om 11:44 Reden: Samengevoegd

Crew stijnD's schermafbeelding

Standaard

Ik geef deze film een kans..

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ik wordt niet warm of koud van de trailer. En wat is met al het naakt in de Nederlandse films. Zolang Barry Astma [grapje], Carice Van Houten en die andere theemuts uit Komt een vrouw bij de dokter hun naakte lichamen kunnen tonen, dan heb je pas een film hoor. Ik neem dit keer GL advies op, en ik ga het origineel eens kijken. Ondanks dat tie uit Belgie komt.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Belachelijk dat er een Nederlandse remake van moet worden gemaakt. Ik snap het nut totaal niet.

Figurant

Standaard

Ik vond het best een hele aardige film om te zien. De film kwam niet in de buurt van Simon, maar dat is dan ook echt een goede film. Ik moet zeggen dat ik het origineel niet ken en dat ik hem daar dus niet mee kan vergelijken. Maar voor een Nederlandse film vind ik het zeker een topper.

Regisseur tomontour's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Goede en spannende nederlandse thriller die van start gaat met open plekken, die langzamerhand opgevult worden in een niet chronologisch lopend verhaal.
    Hierdoor blijf je constant geboeit en het goede acteerwerk doet daar nog een schepje boven op. Het verhaal blijft geloofwaardig en eindigt in een goede climax die overtuigt.

Wel heeft de film ook zijn minpunten.
    Zo kun je de verhaallijn goed aan elkaar vastknopen, wat opzich slim gedaan is, maar wat toch een klein steekje laat vallen.
    Daar komt bij dat de dialogen soms geschreven aanvoelen als in een theater stuk. Dit vind ik zelf jammer, omdat ik graag een bepaald accent hoor wat een karakter nog meer eigen kan maken en wat de film wat natuurlijker aan laat voelen.
    De montage is apart, wat een pluspunt is, maar met vlagen is de montage niet helemaal strak.

Ik heb het origineel niet gezien, maar ga dit wel snel doen.
    Voor nu vind ik Loft toch wel de betere nederlandse film van de laatste tijd.

Crew

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samoht Bekijk bericht
    Belachelijk dat er een Nederlandse remake van moet worden gemaakt. Ik snap het nut totaal niet.

Dat er na 20 / 30 jaar een remake gemaakt wordt begrijp ik, maar dat er na 1 jaar een remake gemaakt wordt v.d. Vlaamse versie snap ik ook niet.

Crew stijnD's schermafbeelding

Standaard

leugens
    liefde
    lust
    loft
    klinkt beter dan de originele xd

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten