Los van het feit dat de film eng zou moeten zijn is hij eigenlijk bijzonder lachewekkend grappig!!! Vooral wanneer ze met haar voeten water aan de kook brengt... Hilarische film !
Los van het feit dat de film eng zou moeten zijn is hij eigenlijk bijzonder lachewekkend grappig!!! Vooral wanneer ze met haar voeten water aan de kook brengt... Hilarische film !
Het eerste deel van de film valt me zeer tegen, saai en slaapverwekkend. Gelukkig dat de tweede helft wat beter wordt anders was ik daadwerkelijk in slaap gevallen.
Maar de film in zijn geheel is geen aanrader, als je echt niet bent geïnteresseerd in dit soort filmen, over exorcisme, dan kan je deze beter in de rekken laten liggen.
Ik heb al veel betere filmen gezien in dit genre dan deze.
ik vind hem zwaar tegen vallen,het eind gaat nog wel een klein beetje.de film laat wel goed zien dat ook geestelijke leiders toch ook vaak oplichters zijn
Ik vond de film een beetje tegenvallen, maar van Eli Roth verwacht ik dan ook niet zo veel.
Redelijke film, de opzet van een docu zorgt er eigenlijk voor dat hij minder spannend is, door de afstand. Als "gewone" film was hij spannender geweest denk ik..
wel leuk om gezien te hebben als horror liefhebber. 6
Gatver,ik kan hier dus echt niet tegen. Maar als je van vieze,smerige dingen houd,is hij wel OK
erg flauw vond het begin vooral heel saai het einde was redelijk
Freeky goede horrorfilm.
Je moet ff door het begin heen, maar naarmate je het einde van de film nadert, wordt ie beter en beter... Vooral het einde moet je gewoon nog één keer kijken om alles uit de film te halen.
Verdict = 3 1/2 sterren