Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Zo origineel, scherp, spannend en subliem als 'Låt den rätte komma in' zal dit nooit worden. Zie veel dezelfde beelden, zoals het brandende ziekenhuisbed. Flauw aftreksel!
Waarom dezelfde film let the right one in was veel beter..
voor mensen die het orgineel niet hebben of wilden zien is dit misschien wel een goede film.
@leroyke90 Waar! Maar dan zal ik al die mensen bij deze aanraden om Låt den rätte komma in (Let The Right One In) te kopen en/of te huren en te genieten van een van de betere Zweedse films ooit. Kan je deze Amerikaanse remake gelijk overslaan ;-)
De vergelijkenis is redelijk weggelaten. Matt Reeves heeft er een compleet andere film van gemaakt, de trailers laten altijd iets anders zien. En het lijkt er verdomd op dat de samenvoeging van scene naar scene dit keer niet het geval is.
Inderdaad zijn er belangrijke verschillen, die het verhaal een heel andere lading geven Lees hiervoor vooral de message boards bij Let Me In op IMDB, ik zal hier geen spoilers posten.
Wel benieuwd wat "de samenvoeging van scene naar scene" betekent. Twee scenes uit het origineel worden er een in de remake? De overgangen tussen de verschillende scenes van de film?
Heb het origineel (nog) niet gezien, maar gisteren in de Sneak deze wel. Uiterst kalme en intieme thriller. Moretz overtuigd wederom in een sterke rol!... Hele mooi drama eigenlijk...
Hmm ik ga deze toch kijken. Toch begrijp ik maar niet waarom iedereen Let the right one in zo fantastische vond. ?Ik heb een heel brede smaak en toch verveelde ik me zwaar tijdens deze film
vanaf 6 mei is die film op dvd tekoop. ik koop hem zeker