Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
een goed onderwerp, maar ik denk dat er teweinig meegedaan wordt, ik kijk er naar uit.
Bradley Cooper neemt definitief de plek in van Matthew McConaughey?
een goed gegeven... een slechte uitwerking.. voor een film die ruim anderhalf uur duurt lijkt deze toch veel langer te duren.. Het roept te veel vragen op, maar de belangrijkste is nog wel: hoe komt het dat iemand die zo slim is, niet zelf op bepaalde ideeën komt? Maar goed, dat zou niets hoeven uitmaken als de film een lekkere vaart zou hebben.. helaas mist de film dit ook..
bepaald geen sterke of verassende originele film, gewoon leuk vermaak meer niet..
Ik vond het een hele goede film, ik heb me vanaf het begin tot het eind vermaakt met deze film!
Origineel concept dat goed van start gaat, maar halverwege door idiote plotwendingen en onwaarschijnlijkheden om zeep wordt geholpen. DeNiro had beslist geen meerwaarde; had iedere acteur kunnen zijn. Cooper niet echt slecht, maar deed me inderdaad vaak aan de over het paard getilde McConaughey denken. Nogal tegenvallende film
Aardige film, de kleur verandering van de personage van grauw naar levendige kleur wel mooi en transformatie van zwerver uiterlijk naar een gladde zakenman uiterlijk. Alleen naar het einde toe roepte teveel vraagtekens op.
Goede film maar kon wel korter. Het verhaal is goed en doordacht. De film heeft mij geboeid en is de moeite waard om te kijken.
J.
leuke film maar niets speciaal ,makkelijk concept.