Het is geen drama, geen romkom of wat dan ook , het is gewoon een vervelende film. Onbegrijpelijk dat Burns nog geen een echte goede film gespeeld heeft. hij heeft de talent wel maar zijn keuses slan nergens op.
Het is geen drama, geen romkom of wat dan ook , het is gewoon een vervelende film. Onbegrijpelijk dat Burns nog geen een echte goede film gespeeld heeft. hij heeft de talent wel maar zijn keuses slan nergens op.
Life or something like it is verre van een vervelende film. Het enige vervelende aan deze film is Edward Burns die constant naar definities vraagt. Life or something like it is gewoon een leuke, vrolijke, grappige film. Een goede komedie. De plot is vrij simpel: de verwaande verslaggeefster Lanie Kerrigan denkt dat ze de wereld aan kan tot het moment dat een dakloze man haar vertelt dat ze volgende week zal sterven. Op zich nog weinig om je druk over te maken maar wat nou als al deze man zijn voorspellingen blijken te zijn uitgekomen? Lanie haar cameraman, Peter, met wie ze ooit een one night stand heeft gehad en totaal niet mee overweg kan, zegt haar dat ze haar lot misschien zou kunnen veranderen...als ze haar leven maar veranderd. Maar ja, wat als je leven zo perfect is als dat van Lanie? Dilemma's alom dus.En uiteraard ontbreekt ook bij deze komedie de romantiek niet. Bovendien laat Jolie ons na Girl, Interrupted weer genieten van haar ongekende zangcapaciteiten. Alleen deze scene is al de moeite waard!
Angelina![]()
Precies, maar ik denk dat ik precies de omgekeerde reden heb; Mijn eerste gedachte toen ik haar zag, wat een afschuwelijk model voor een opgedofte Barbie-pop. Echt verschrikkelijk, en die lelijke pakjes die ze aan heeft.. niet te geloven.Oorspronkelijk geplaatst door iemand
Het verhaal valt nog wel mee, maar Angelina.. Ik denk dat ze beter een actrice hadden kunnen nemen, die van zichzelf al blond is..
leuke film
Best leuk, hys nu op tv. Lekker makkelijk te volgen!!
Film opzich was niet zo bijzonder, en eigenlijk is Jolie niet echt goed gecast voor deze film, alhoewel? Ik vind toch dat je haar acteer talent goed kan zien in deze rol. Zelfs bij een rol als deze, en dat is ook wat waard.