The Life and Death of Peter Sellers (2004) Biopic over de legendarische acteur Peter Sellers (vooral bekend als inspecteur Clouseau) die worstelt met persoonlijke kwellingen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (8 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Guest

Standaard

Het kan me geen zak schelen wat er gezegd word, het is een meesterwerk omdat acteur Geoffrey Rush brillant is als acteur én een brilliante rol deed in Life and death of Peter Sellers.
    Ik vraag me af of diegene die de film afkraken dan kunnen verklaren waarom de film én Geoffrey een Golden Globe ontvingen!
    Oh, en niet te vergeten de minuten durende staande ovatie die Geoffrey ontving op het filmfestival van Cannes.
    Ook daar kreeg de film veel lof!

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

ik moet nog zien of de film echt zo goed is want ik kan er nog niet over oordelen
    ik heb 5 steren gegeven omdat ik de film nog niet heb gezien dus ik geef hem het voordeel van de twijfel als ik hem heb gezien zal ik wel een ster of meer geven

Crew Rick Deckard's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Prima film over deze interessante acteur
    de film maakt duidelijk dat sellers een uniek talent maar geen geen makkelijk persoon was Geoffrey Rush is uitstekend en had eigenlijk wel een oscar nominatie verdiend.

Regels voor berichten