Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Grappige film die bij vlagen een overteerbaar gevoel oproept door het gemene spel van woodcock (goed 'gemeen' gespeeld door thornton) tov john (scott)
Goed acteerwerk en best wel een paar leuke grappen, alleen blijft het geheel nogal flauwtjes vond ik.
3*
Het is een aardige komedie. Er zitten een paar leuke grappen in. Het is gewoon een standaard komedie die leuk is om een keer te kijken.
Viel me een beetje tegen. Soms wel een grappig stukje, vooral op het einde van de film, maar geen echte schuddenbuiker. Aardig om een keer te kijken als je je verveelt...
Inderdaad leuk om eenmaal te bekijken, verhaal is afentoe erg voorspelbaar, soms zelfs flauw. maar toch heb ik er een paar keer mee kunnen lachen.
De voorstukjes geven je alle leuke scenes! Dus heb je de film al gezien. Of je moet echt helemaal niets te doen hebben.
Soms was het de vraag: Is het nou een komedie of een drama???.Slechte acteurs( op Susan Sarandon na dan), en hele flauwe grappen.Zelfs een top acttrice als susan sarandon kan deze film niet redden.
Slechte film, zodra Scott in een film speelt, weet je dat het over helemaal niets gaat
Ik ben zeker niet overtuigd van deze film. Vreselijke flauwe humor. Het verhaal is voorspelbaar en de film is in zijn geheel niet erg boeiend.