Had niet zulke hoge verwachtingen van deze film maar hij is me 100% meegevallen. De film is redelijk spannend met een fantastisch einde die ik niet zag aankomen.
Had niet zulke hoge verwachtingen van deze film maar hij is me 100% meegevallen. De film is redelijk spannend met een fantastisch einde die ik niet zag aankomen.
Zo'n klutfilm. Verschrikkelijk en dan dat mega belahelijkk einde niet normaal!!.
Einde van de hoofdrolspeler was erg goed, lekker dramatisch! Alleen dat er ineens zoveel soldaten zijn en het is opgelost, dat viel een beetje tegen....
Ok ten eerste klutfilm! Ten tweede Steven Spielberg zal het laatste nieuwe boek verfilmen van Stephen King. "Under the dome". Het gaat over ene stadje das word afschermt door een glazen koepel? Waarom denk ik aan The Simpsons Movie" ?
Laatst gewijzigd door Akasha; 13 December 2009 om 22:08 Reden: Klut mag, teveel uitroeptekens niet.
Een heel erg slechte film!
Een wel sterk verhaal, maar de oorsprong van de mist wordt niet aan de dag gelegd. De horror die erin zit is zwak. Ik heb films gezien als The Ring, nou, die waren nog enger, en de vielen niet alleen de n de categorie horror.
Vooral het eind is een vreselijk minpunt. Het vermoorden van je eigen kind voordat de mist net optrekt. Heel erg slecht.
ik vond het een coole film totdat het einden kwam. zo'n @#$film ik heb hem meteen op marktplaats gezet wat dit was echt zonde van mijn geld
Laatst gewijzigd door meuh; 16 February 2010 om 10:53 Reden: schuttingtaal
Zo gelachen om deze film. Die mensen kunnen voor geen meter acteren! En dan met nog zo'n flut verhaal en neppen special-effects. KAN HET SLECHTER???
Vooral het einde is hilarisch!
Eigelijk gewoon een hele slechte film!
Eigenlijk ben ik geen Stephen King fan (boeken en films) maar dit verhaal vond ik goed. Lekker spannend verhaal. Prima mee vermaakt.
Sommige reacties zijn zelf behoorlijk `klut' of 'om te lachen/flut', soms de kloe gemist ? Da's nou sneu.
Als je de meeste 13 in een dozijn inhoudsloze films waarmee we worden overspoeld zo langzamerhand zat bent dan is dit een film die je bij blijft. Juist wel een sterk verhaal met boodschap plus goed acteerwerk. Meer van dit soort films !
Het is niet echt een horrorfilm, maar toch wel zeker boeiend en vermakelijk vooral door de strijd tussen geloof in god en geloof in jezelf.
Deze film zit tenminste niet vol met cliches. Sommige mensen hier kijken schijnbaar het liefst cliche films. Zoek dan in het vervolg maar een film uit met negatieve critici recensies dan weet je dat je een film hebt gevonden die hieraan voldoet.