Goede film waarin het conflict amerika/mexico eens flink wordt uitgelicht ...
Goede film waarin het conflict amerika/mexico eens flink wordt uitgelicht ...
Voor de geweldige mensen die mij hebben gequote, mijn dank. Vind het wel grappig dat ik stof kan doen opwaaien over iets waar de meeste mensen het mee eens zouden zijn. Ieder zijn mening en voor diegene die vragen of ik de film heb gezien, het antwoord is ja omdat een vriend van mij me mee vroeg die het vooral eens is met de posters hier die het een goede film vonden.
Dus mocht ik mensen voor het Hoofd hebben gestoten, het blijft inderdaad een mening nogmaals bedankt voor alle feedback!
Net omdat in deze film alles zo over de top is vind ik hem bijzonder goed geslaagd.
Alles is aanwezig, veel actie, humor en de nodige erotische scènes.
Prima cast ook trouwens, met een verrassend optreden van oudgediende Don Johnson (uit de Miami Vice-serie), en een Steven Seagal in een voor hem ongewone rol, namelijk die van verliezende bad guy.
Ik vond dit dus een prima film, en de misschien wat slechte special effects, wel dat is er om gedaan, dus ook over de top en uitstekend passend in de ganse opzet van de film.
Voor de liefhebbers van harde en bloederige actie, een aanrader !!!
als je van bloed en mooie vrouwen houd moet je kijken.
Zeer over the top aktie film, wel heel goed gecast! Mooie vrouwen en grappige personages.
er zijn er wel lekkere vrouwen michel rodriques jessica
Aan het begin dacht ik wat is dít nou weer allemaal (zeker toen die Seagal kwam dacht ik dat ik weer met een C-film te maken had, met alle respect voor hem natuurlijk :P) maar toen kwam ik erachter dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen, gewoon genieten van de actie, de vrouwen en de humor. Ik lag echt in een deuk toen die met die darmen ging slingeren...
Heerlijke over de top actie film, één van de betere in zijn soort.
Ik vond uitstekend spannend actie/thriller film...
Uitstekend perfect muziek (Dolby Digital en DTS)...
Prima acteerwerk...
Goed verhaal...
Mooi HD kwaliteit...
Minpunten: kan niet tegen: spijker op zijn hand timmeren,
met zwaard hoofd eraf...
Zeker aanrader....
Goede actie, leuke oneliners, een sfeer die doet denken aan films uit de jaren 70,
Cheech, Tom Savini en eindelijk een hoofdrol voor Trejo.
Aanrader!