Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ziet er goed uit!
Benieuwd, maar vrees dat Tom Cruise zijn touch op de films helaas kwijt is.
Maar ik ga hem toch even bekijken, voor de zekerheid, hij ziet er vermakelijk uit.
Plus Brad Bird is wel een goede regisseur!
Een paar dagen voor deze opnames in Dubai heeft Mr Cruise en zijn team het Plein voor mijn School in Praag geblokkeerd. Krijgen jullie daar ook nog beelden van? Overigens, ik ben wel benieuwd naar de film.
Direct vanaf het begin sleurt Ghost Protocol je mee in een niet te stoppen achtbaan van actie, gadgets en spanning! Slecht af en toe is er tijd voor een adempauze. Voor de geloofwaardigheid ga je deze film niet zien, net zo min als voor het plot, want die zijn weinig verheffend. De rest is echter meer dan genoeg om je uit je stoel te laten blazen. De actie is verbluffend, het spy genre nog steeds interessant, de special effects om van te smullen en Paula Patton wordt op de juiste manier ingezet. Helaas voor Paula is het snoepje van MIGP de BMW i8 concept car, die is nl. nog net iets hotter.
ik ben een fan van tom cruise en mission impossible ghost protocol
is de beste film van 2011
Ik heb heb de film gisteren gezien en ik moet zeggen dat deze film de beste uit de reeks is.
Het was enorm spectaculair en bij die toren van dubai dat was echt geweldig.
beste film van 2011.
mee eens.. geweldige film.. ik heb helemaal dubbel gelegen op het moment dat tom cruise na een zieke stunt die toren beklom en uiteindelijk met een mega stunt terug in de kamer kwam en dat toen die simon pegg de kamer binnen kwam en helemaal uitgeput was van het veranderen van de deur nummers en het echt liet merken" poehh that was harddd" haha humor