Moulin Rouge! (2001) Ravissante musical van Baz Luhrmann waarin een poëtische schrijver in het Parijs van begin 1900 verliefd wordt op courtisane Satine

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (155 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: Moulin Rouge

Producent Tarkus's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Wat me bij deze film voornamelijk aansprak was de prachtige muziek.
    Nummers van David Bowie, Elton John, Paul McCartney, The Police, Nirvana en ga zo maar door, zijn hier in prachtige arrangementen gegoten, en toch nog duidelijk herkenbaar, maar ze passen wonderwel in het ganse verhaal.
    Ewan McGregor kon me niet erg bekoren in zijn rol, Nicole Kidman des te meer, maar toch heb ik mijn twijfels over beider zangtalenten en ben ik niet helemaal overtuigd of ze de zangpartijen wel zelf doen.
    Maar dat neemt niet weg dat het puur genieten is van de fantastische muziek in deze film.

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Heerlijke film, eerste film waarbij ik werkelijk gehuild heb op het einde. Alles klopt gewoon: zang, aankleding, muziek, camerawerk! Het is niet het klef romantisch zoals in heel veel films. Ze houden echt van elkaar en je gelooft ze ook op hun woord.
    This is a story about love, en wat is daar nou niet mooi aan ?

nilofar
    Guest

Standaard

Meestal ben ik niet zo van de musicals. Ik kan ze wel leuk vinden maar meestal vind ik musicals niet leuk. Moulin Rouge! is een van de musicals waarvan ik echt geniet! De muziek,de kleding en het acteerwerk van Nicole Kidman zijn echt een plezier voor het oog. Een echte aanrader! Ook al ben je niet zo van de musicals het is toch leuk om deze een keer gezien te hebben.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Deze knap gemonteerd en nauw in elkaar gefilmde film kon mij wel bekoren ookal zong Ewan er flink naast!

Figurant

Standaard

Echt een film die je gezien moet hebben met pragtige muziek en een verhaal wat je af wil zien en je hart raakt.
    Dikke 10!!!!!!!!!!

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding

Standaard

Een stukje gezien...
    Muzikal is mijn smaak niet...
    Echt een saaie verhaal...
    Jammer, heb net 10 minuten uitgezet...
    Kan geen beoordeling geven...
    Helaas...

Runner
    10 van de 10 sterren

Standaard

@nieuwsfilm1dct; na 10 minuten uigezet?
    ik hou ook niet van Muzikals en daarom deze film nu pas gezein omdat ik me verveelde, maar dan had je toch ect langer dan 10 minuten moeten gaan kijken
    Dit was echt een super goede film met een uitmuntend verhaal en een subliem acterende Nicole Kidman(volgens mij echt een avan allerbeste actrices aller tijden)
    Wil deze fil nog wel een paar keer kijken
    top product!

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Na al die jaren eindelijk eens echt gaan zien, viel niet tegen. En ik hou totaal niet van musicals. Mooie film met schitterend werk van Nicole Kidman.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten