ik vond het een goede film. een mooi verhaal. zeker een aanrader om te kijken.
ik vond het een goede film. een mooi verhaal. zeker een aanrader om te kijken.
Mooi verhaal! Ik vond 't een goede film, en ook goed geacteerd!
Linkin Park, maNga, FT Island, Super Junior, Epik High, SHINee <3
Vond het een nogal saaie film die net op het randje stond van hij vervelend. Pas op het verhaal is goed en het is film die je niet uit wil zetten vanwege de goed opgebouwde scène. Alleen vond ik climax nogal stom. Maarjaa. Meestal is dat zo bij zo'n begin plot. De casting van de kinderen kon veel beter dat ros kind was als hij groot was niet ros en zijn karakter was ook totaal anders. De jongere versie van sean penn was een braaf jongentje en dan zie je later wat voor een krapuul hij is. soms had ik hier echt problemen mee. Daarom vond ik dit iets minder. De traagheid en een tekort aan drive en plot doen deze film geen goed. Had veel meer verwacht en die rivier zo'n grote rol speelt die nu ook weer niet !
Werd niet echt stil van deze film... het was nogal een plaat die bleef hangen.
Ik vind dit niet zijn beste, van Clint Eastwood, maar een slechte film is dit zeer zeker niet.
Goed scenario, goede vertolkingen, vooral van Tim Robbins en Sean Penn.
Meer dan 2 uur spanning met een zeer onverwacht einde.
Clint Eastwood blijft me maar verbazen met zijn regiewerken. Hij blijft maar super goede films afleveren : Unforgiven,Gran Torino,Million Dollar Baby,Changeling en natuurlijk Letters of Iwo Jima. En met Mystic River heeft hij er weer eentje voor in dat rijtje.
Het verhaal is zo interessant en de film heeft als effect op mij gehad dat ik vanaf het begin af aan op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Echt zo spannend is het verhaal! Je verveelt je geen een moment als je deze film zit te kijken.
Het acteerwerk is natuurlijk ook geweldig. Van de goede bijrollen van Kevin Bacon en Marcia Gay Harden tot de sterke perfomances van Sean Penn en Tim Robbins. Terecht beiden een Oscar verdient. Penn en Robbins zetten beiden super sterke rollen neer. Ik vond het wel heel erg zielig hoe het afliep met de personage van Tim Robbins.
Het is erg spannende thriller dat je vanaf het begin aan je stoel nagelt. De perfomances zijn top. Dus : zien deze film!![]()
Yess!! Hij komt weer op TV![]()
fantastische film, die blijft boeien tot het einde. Fascinerend plot