Night at the Museum 2 (2009) In dit tweede deel wordt Larry Daley weer geconfronteerd met museumstukken die tot leven komen, ditmaal in het Washington Museum

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (317 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
    Figurant

Standaard

Ik vond nummer 1 hartstikke leuk en ga zeker naar nummer 2.Nummer 1 heb ik op dvd.Elke keer als ik kijk ontdek ik weer iets wat mij bij de eerste keer niet is opgevallen.Als 2 uitkomt koop ik hem zeker ook!

Lg
    Lg is offline
    Regisseur
    4 van de 10 sterren

Standaard

Ik denk dat we gewoon hetzelfde zullen te zien krijgen als uit deel 1 en dat ze een beetje ver gaan zoeken zijn om hun verhaal ot stand te brengen

jeroentje300
    Guest

Standaard

lolige film goeie komedie

Figurant Ferdi Akkulak's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Een perfecte vervolg op de hit Night at the Museum je krijgt meer te zien en van sommige dingen steek je nog wat op!

Vooral de acteerprestaties van Ben Stiller en Robin Williams en de mooie Amy Adams maken deze vervolg heel erg goed!! Het is misschien zelfs beter dan het 1e deel.... Een aanrader!!!

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

In 2006 kregen we Night at The Museum te zien, een redelijke komedie met teveel humor die niet bij Ben Stiller pasten. In Night at the Museum 2 laat Ben Stiller zich weer van dezelfde kant zien alleen hebben de bijpersonages een veel beter aspect dan in het vorige deel. Owen Wilson,Bill Hader,Amy Adams,Hank Azaria en een hele korte rol voor Ricky Gervais voegen wat extra aan de flauwe humor. De film mist op vlagen de originaliteit maar daar let je als kijker niet op. Wel had ik moeite met de soms doodslagende grappen door Ben Stiller, elke keer maar weer. Amy Adams overtuigt natuurlijk altijd als mooie stoeipoes en doet een betere Amelia Earheart dan misschien Hilary Swank [!]. Over het algemeen krijgt Night at the museum 2 van mij een 6.8 en voor de No,Go And Routh een dikke Go.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Runner
    5 van de 10 sterren

Standaard

Veel beter dan de eerste, maar nog steeds niet echt een geweldige film. Erg flauw meestal.

Producent
    7 van de 10 sterren

Standaard

Eigenlijk hetzelfde als de 1e. Leuk om een keer te kijken. Mooi gemaakt. Lijkt me super om een keer mee te maken. Maar het is nix geweldigs

Lg
    Lg is offline
    Regisseur
    4 van de 10 sterren

Standaard

Saaaie film deze is nog erger dan de vorige de vorig is goed om 1 keer te zien maar daana nooit meer 1 troost Amy Adams was leuk in de film.

Crew
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik had verwacht dat eigelijk het zelfde zou zijn als het vorige deel alleen dan in een ander museum maar dat is hellemaal niet zo .
    Ik vind somige dingen nog wel fake

Runner
    7 van de 10 sterren

Standaard

Veel beter dan de eerste.
    Al vind ik sommige stukjes wel saaai.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten