Night at the Museum 2 (2009) In dit tweede deel wordt Larry Daley weer geconfronteerd met museumstukken die tot leven komen, ditmaal in het Washington Museum

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (317 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
    GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Echt een zeer goed vervolg, voor 1 keer is en vervolg beter dan deel 1. De film is zeker niet saai zoals z'n voorganger en is even grappig. Leuk verhaal nog en het boeit meteen alleen 1 ding waar ik moeite me had was dat er in de eerste film als je een blokje van het tablet omdraaide dat alles terug normaal was maar waarom men dit niet terug deed in deze film was mij een raadsel. Maar zeer leuke film die ook redelijk goed in beeld is geschoten en gemonteerd. De muziek die mocht er best wezen. Toppetje

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb 1e deel gezien, nu wacht ik op deel 2, wanneer?? Ik ben benieuwd!

Runner
    6 van de 10 sterren

Standaard

Hierboven staat dat het zich afspeelt in het "Washington Museum", maar dat bestaat helemaal niet, de film speelt zich (zogenaamd) af in en onder enkele musea en gebouwen van de Smithsonian Institution in Washington D.C., waaronder het National Air and Space Museum en National Gallery of Art. Dat vond ik leuk aan de film, omdat ik hier zelf ook geweest ben. De film is overigens net als het eerste deel in werkelijkheid grotendeels in Vancouver gefilmd.

De film heeft in de VS als titel "Night at the Museum: Battle of the Smithsonian", en vreemd genoeg gebruikt Film1 dat ook als titel in de EPG. Jammer dat Film1 'm niet in HD uitzendt, want er is een Blu-ray versie van.

Het meest briljant is de oogstrelende Amy Adams als Amelia Earhart, hoewel het wel een vraag blijft wat er met haar gebeurt nadat aan het eind wegvliegt vanuit New York, vlak voordat het licht wordt. Hank Azaria als de farao vond ik wat minder grappig. Zo is de hele film een combinatie van grappige en minder grappige personages en scenes. Niet vervelend om naar te kijken, maar de eerste film vond ik toch net iets leuker en beter.

Regisseur
    8 van de 10 sterren

Standaard

erg leuke film!!!!!
    Internet: XS4ALL VDSL | Televisie: Ziggo TV Extra + Film1 + HBO

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Vond hem wel leuk, zeker de rol van Amelia was gaaf! Maar eigenlijk vond ik deel 1 leuker..was natuurlijk ook wat origineler toen.

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond heel leuk grappig Fantasy film...
    Leuk dat alle beestjes/mensen van vroeger bewegen.. Het is wel grappig dat twee aapjes blijft maar slaan...

Producent
    6 van de 10 sterren

Standaard

heb deel 1 niet gezien (ga er ook niet aan beginnen want "men"schrijft dat deel 2 beter is). Vond hem wel leuk, zeker al die historische figuren die tot leven komen.

Figurant

Standaard

leuke film heb ze allebij gezien de 1ste en de 2de goeien films

Regisseur
    7 van de 10 sterren

Standaard

Deel 1 en twee zijn allebei de moeite waard van het kijken. Leuk gedaan hoor. Voor jong en oud.

Crew
    8 van de 10 sterren

Standaard

het blijft een leuk en origineel idee. museum stukken die tot leven komen. Ja en ook deel 2 is leuk
    4 sterren

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten