A Nightmare on Elm Street (2010) In deze horrorklassieker in een nieuw jasje rijgt horror-icoon Freddy Krueger opnieuw slapende tieners aan zijn vlijmscherpe messen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

5 van de 10 sterren (81 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    Runner
    4 van de 10 sterren

Standaard

Flop... De ouderen zijn veel beter!

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Viel niet tegen, trucages waren beter dan het origineel. Maar de gehele cast van het origineel is echt veel beter dan deze film, met name Freddy en Nancy.

Crew wevandel's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Deze film viel mij helemaal niet tegen. Sterker nog, ik vond hem heel goed! Het verhaal was goed, de acties waren goed.. en oh boy... het geluid en beeld waren uitstekend via mijn LCD en home cinema set. Ik kreeg steeds schrik momenten De andere Freddy Krueger 'Robert 'Englund' was idd beter, maar deze Freddy Krueger 'Jackie Earle Haley' deed het helemaal niet slecht. Deze film moet je niet kijken op een kleine scherm of oude tv. De film-sfeer is mooier op een grote LCD/LED-HD scherm bijvoorbeeld en vergeet niet een home cinemaset aan te schaffen. Ik vond deze film echt boeiend en spannend. Gelukkig dat ik wel kan slapen zonder over Freddy Krueger te dromen... 3 stars.

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

Voor een remake viel mij deze prent niet tegen. Goeie effecten, en ondanks het altijd gelijkblijvende thema toch een verrassende film. Met een pilsje en een zakkie chips zeker een fijn tijd verdrijf op een verloren avond.

Runner

Standaard

Leuk tussendoortje, maar kan absoluut niet tippen aan het origineel.
    Jackie Earle Haley mist daarbij het charisma van Robert Englund die het personage Krueger een geheel eigen (soms komische) twist gaf.

Crew
    4 van de 10 sterren

Standaard

Leuk voor een avondje horror, maar voor de rest niet geweldig.

Crew
    1 van de 10 sterren

Standaard

Waardeloze productie, het origineel is vrijwel op alle vlakken beter. Zelfs de grappen uit de originele NOES worden totaal verkeerd gebruikt in deze remake ("How is this for a wet dream?" en "I'm your bouyfriend now, Nancy"). Lekker laten zitten deze remake en gooi de DVD van de originele film maar weer in de DVD speler.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten