A Nightmare on Elm Street (2010) In deze horrorklassieker in een nieuw jasje rijgt horror-icoon Freddy Krueger opnieuw slapende tieners aan zijn vlijmscherpe messen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

5 van de 10 sterren (81 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Producent Man with Rock's schermafbeelding

Standaard

Leatherhead uit Texas Chainsaw Massacre en Jason Voorhees uit Friday the 13th kunnen van mijn part gespeeld worden door elke kolos, maar Freddy kan alleen gespeeld worden door Robert Englund. PUNT!

Producent moviemick's schermafbeelding
    3 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with Rock Bekijk bericht
    Leatherhead uit Texas Chainsaw Massacre en Jason Voorhees uit Friday the 13th kunnen van mijn part gespeeld worden door elke kolos, maar Freddy kan alleen gespeeld worden door Robert Englund. PUNT!
    Ja... dat dacht de wereld ook over The Joker en Jack Nicholson :-p

Producent Man with Rock's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moviemick Bekijk bericht
    Ja... dat dacht de wereld ook over The Joker en Jack Nicholson :-p
    Niet helemaal mee eens, aangezien Jack één keer The Joker heeft gespeeld en Englund een dozijn keer (give or take a few) gestalte heeft gegeven aan Freddy.

3 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with Rock Bekijk bericht
    Niet helemaal mee eens, aangezien Jack één keer The Joker heeft gespeeld en Englund een dozijn keer (give or take a few) gestalte heeft gegeven aan Freddy.
    Dat klopt, maar alsnog was het zo dat niemand ooit had verwacht dat Heath Ledger met zijn versie van the Joker staande kon blijven naast Jack Nicholson.

Maargoed, ik snap wel wat je bedoelt, want Freddy IS Robert Englund, en niemand heeft Freddy ooit anders gespeeld.

meesgaaisemolmaan
    Guest

Standaard

Mensen waar maken jullie je druk om zeg!!!!!
    Ik ben een groot horrorfan! En heb vele horrorfilms denk zo'n 200.
    Wat een onzin dat Freddy alleen maar door Robert Englund gespeeld kan worden.
    Als het maar een goeie film is, en ik heb de teaser gekeken, en ook al speelt iemand anders Freddy hij lijkt er to0ch sprekend op vind ik! En wat maakt het uit
    dat iemand anders Freddy speelt, ze hebben zo'n zelfde masker/make-up precies hetzelfde nagemaakt, dus lijkt hij er op! Punt uit! En Kane Hodder die in Friday the 13th speelt, speelt ook niet in ieder deel van Friday the 13th, wel veel delen speelt hij, maar ook iemand anders speelt de rol van kane hodder in friday the 13th.
    Jullie zeggen dat freddy alleen door robert Englund gespeeld kan worden. Maar dat vind ik grote onzin, wat wat nou als robert englund ooit niet meer zou leven, dan kunnen ze dus geen nieuwe films meer maken van nightmare on elmstreet. Ik vind het anders neem nou bijvoorbeeld The Terminator daar speelt Arnold Schwarzenegger de hoofdrol, en dat vind ik anders als iemand anders de rol van Arnold Schwarzenegger overneemt, dat moet toch wel dezelfde zijn vind ik, want dat is een gezicht,en van die andere films kun je nog iets met maskers/make-up doen. nu lijkt me de nieuwe terminator film wel goed, maar je bent toch Arnold schwarzenegger gewend.

Figurant

Standaard

luister eens meesgaaisemolmaan????? jij noemt jezelf een horrorfan???? gelukkig wordt jij nooit filmregisseur. jij hebt absoluut geen verstand van de nightmare cyclus. Niemand, maar dan ook echt niemand zal Robert Englund evenaren als Freddy krueger!! Hoe die man praat, lacht, beweegt, loopt, verschijnt, dat zal geen enkele ezel hem na kunnen doen. dus fock off jij en kom nooit meer over horrorfilms praten, en zeker niet over nightmare on elmstreet. dat doen alleen de echte kenners! je maakt de horrorwereld ten schande.
    Laatst gewijzigd door Man with Rock; 15 June 2009 om 07:21 Reden: grof taalgebruik

3 van de 10 sterren

Standaard

Wij maken ons helemaal nergens druk om. Het is gewoon een onschuldige discussie. Mag dat niet?

Alsnog vind ik dat een andere acteur prima werk zou afleveren als Robert Englund (alsof dat zo'n steracteur is), het zal alleen wel een wennen zijn.

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    1 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moviemick Bekijk bericht
    Wij maken ons helemaal nergens druk om. Het is gewoon een onschuldige discussie. Mag dat niet?

Alsnog vind ik dat een andere acteur prima werk zou afleveren als Robert Englund (alsof dat zo'n steracteur is), het zal alleen wel een wennen zijn.
    Robert Englund is gewoon pase, de man was geweldig dat zal ik toegeven maar hij heeft de oude leeftijd te pakken en ano 2009 moet het toch allemaal wat geupload worden. Derek Mears bv voor Jason Voorhees in plaatst van Kane Hodder. Andrew Bryniarski inplaatst van Gunner Hansen in de nieuwe Texas Chainsaw Masscre. Sean Bean inplaatst van Rutger Hauer in The Hitcher [ slechte keus maar goed ]. De mensen in die studio's willen het allemaal vernieuwend zien, ik vind het zelf prima. Friday the 13th 2009 vond ik veel beter dan het origineel, maar ja ik ben weer fan van Michael Bays werk.

Overigens vind ik de stem van de nieuwe Krueger geweldig veel lijken op een dronken Ier. Ook een leuke upload xD

ingloriousbastard
    Guest

Standaard

Interessant dat zoveel mensen bang zijn voor het onbekende, en zichzelf toch horrorfan noemen. Een goed acteur kan elke rol spelen! Het was overigens al een aantal jaren bekend dat Robert Englund niet aan de tweede ronde wilde meedoen, omdat de serie 'naar zijn mening' met alle gedane consessie's tijdens het filmen een goede en frisse remake verdiendt! Er waren meerdere goede opvolgers mogelijk o.a Zack Ward die zeker fris en 'çrisp' is. Maar ook Billy-Bob Thornton die echt goed kan acteren.. Voor mij is Freddy alleenheerser in het horror-universum op eenzame hoogte, en dat komt door de prestatie die Englund heeft neergezet. Dit neemt niet weg dat ik na het zien van de gevangenisscene van Rorschach in 'Watchmen' toch met veel smart zit te w88 op de remake!!!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten