Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Dit is wellicht Russel Crowes beste films sinds jaren, maar dat is ook niet moeilijk na het verschrikkelijke Tenderness, het automatische piloot Robin Hood, het over the top acteerde Body Of Lies, en het veel te overgewaardeerde American Gangster. Maar waarom lijkt dit op een vernieuwde versie van The Fugitive, waarin Russel Crowe, Harrison Ford probeert na te doen. Liam Neeson heeft hier dan een goeie rol te pakken, wellicht misschien waard voor een Oscar Nominatie voor Beste Bijrol, maar dit leunt erg tegen een actie/thriller dat we al veel te vaak hebben gezien.
Overigens is Elizabeth Banks echt de verkeerde keuze voor dit soort rollen, ze hadden deze beter kunnen geven aan Laura Linney ofzo.
Paul Haggis, na je briljante Crash ben ik diep geschaamd om te zeggen dat dit met weinig gezeur je minste film is.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Heb de film ook gezien...was wel aardig te noemen. Alleen Neeson voor beste bijrol? Gaat wel een beetje erg ver voor een rol die meer op een cameo lijkt... En no offence, maar Banks speelt serieus de sterren van de hemel. Ze doet het echt goed, en het is wel eens lekker om haar niet in een typisch komische rol te zien... Een solide drie sterren...
So true...
![]()
![]()
![]()
zoooocoooooooooooooooooooool
ik vind alle films waar
Russell Crowe in speelt, spannend en goed. Hij is gwn de beste'!!
Prima film, spannend, goede verhaalopbouw, niet overal helemaal geloofwaardig maar dat mag de pret niet drukken. Goede muziek ook die de spannende momenten optimaal ondersteunt en Crowe is gewoon goed net als Elizabeth Banks .
Superspannende film!!!!!!!!
Alleen jammer dat die agent op het einde die knoop niet ziet........hahahaha
Fantastische film. Echt heel erg spannend en goed acteerwerk!
Dit vind ik nu eens een uitstekende film.
Prachtig scenario, prima vertolkingen, met Russell Crowe alweer in een toprol.
Meer dan 2 uur duurt deze film, maar elke minuut blijft hij boeien.
Echt een topper !!