The New Daughter (2009) Horrorfilm met Kevin Costner als een alleenstaande vader die toeziet hoe zijn dochter steeds vreemder gedrag vertoont

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

5 van de 10 sterren (54 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
    Figurant

Standaard

Aardige film. Alleen vond ik het einde een tegenvaller. Er is geen einde. Hoe loopt het nu echt af??? Dat is wel jammer

Figurant

Standaard

Ik vind deze film een ontzettende flop: ik vond 'm niet spannend (integendeel), je ziet helemaal niets en de kracht van de suggestie (zoals in die beruchte scène uit American History X, iedereen die de film heeft gezien zal weten waar ik op doel) is in deze film voor mij niet aanwezig. Saai saai saai en een onbegrijpelijk einde, ik heb nog steeds geen idee hoe de film nu eindigt. Ik kan deze film dus niet aanraden, maar.... zowel mijn vrouw als haar zus vonden het een zeer spannende film... Een vrouwenfilm dus???

Crew wevandel's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond deze film niet echt slecht. De cast in de film wel. Ze hadden "Kevin Costner" niet in moeten zetten. Iemand anders zou beter zijn geweest. Ik miste toch wel iets bij deze film. Ik ging er niet helemaal mee in. Een vrouwen film? Nee, niet echt. Deze film krijgt 2,5 stars van mij.

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond het een goede film, waarbij met mystiek veel spanning werd opgebouwd. Het einde vond ik echter tegenvallen. Veel te ver gezocht en daarbij blijf je met een hoop vragen zitten.

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

jammer van het einde (ik weet nog steeds niet wat er nou precies is gebeurd), en het krakkemikkige spel van kevin costner, maar wow, wat een creepy film! ik keek hem thuis, overdag, en hij was eigenlijk te creepy... ik heb meerdere keren mijn hoofd afgewend of het geluid even uitgezet...

Runner
    4 van de 10 sterren

Standaard

tja wat moet je nou van deze film zeggen, het einde is inderdaad beroerd en dan maakt het totale plaatje van de film echt niet beter.

Runner
    6 van de 10 sterren

Standaard

aardige film

Figurant

Standaard

vond het geen goede film,had er meer van verwacht en vond kevin costner ook tegen vallen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten