Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Waarom dit prul wordt uitgebracht in de bioscoop, is voor mij een vraag en voor jullie een weet. In Amerika kreeg deze hele film niet eens een bioscoop kans, is dat niet een teken ????
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Ik heb de film al een tijdje geleden gezien. Ik had ervoor gekozen omdat Kevin Costner de hoofdrol had. Het is mijn inziens inderdaad geen film om een duur kaartje voor de bios te verspillen, maar meer een film voor de luie zondagmiddag, als er niks leuks op tv is. Het is geen slechte film, maar ook niet dat je na afloop zegt: wauw...
Gewoon wachten tot hij op video uit is dus...
Denk je nou echt dat Pathe zich druk maakt of het een goede of een matige film is.
Zolang maar genoeg sukkels een kaartje kopen voor deze film vinden ze het best.
Want waarom anders brengen ze films als Vampires Sucks,The Bounty Hunter,Killers,The Box etc. uit in de bioscoop.?
Puur om geld te maken, het is net als de muziekindustrie.Geld gaat boven kwaliteit.
Daarom draaien vaak de beste films in de arthouse-bioscoopjes.
En vinden ze het gek dat videotheken nauwelijks nog winst maken en de bezoekersaantallen in biosscopen minder wordt.Maar de torrent-sites blijven komen.
De grootste grap is nog dat site de film zelf afkraakt maar intussen kan je wel 2 vrijkaartjes winnen !
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Meuh, geef nou eens eerlijk toe - Toen jij de trailer zag van deze film, kreeg jij het gevoel dat je na iets origineels en goeds liep te kijken. We kunnen gewoon aannemen dat The New Daughter niet in de bioscoop thuis hoort.
Dat snap ik, maar ik las het bericht en begon mezelf te realiseren - Heeft Nederland zo weinig interresse in horrorfilms dat ze tegenwoordig alles maar na de bioscoop halen ?
Ja dat is altijd zo, met films,muziek,kunst etc.
Je hebt altijd mensen die het goed vinden en mensen die het slecht vinden.
Maar het overgrote deel vind de film niks.
En hoezo staat deze prijsvraag los van de recensie ?
De prijs is toch dat je deze film dan gratis mag zien ?
Dus er wordt een prijs aangeboden waarvan het merendeel zou zeggen, nee bedankt.