No Strings Attached (2011) Romantische komedie waarin Natalie Portman en Ashton Kutcher gewoon vrienden proberen te blijven, ondanks dat ze een seksuele verhouding beginnen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (48 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
    Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Voor een romantische komedie is dit een hele leuke film om te kijken.

Figurant

Standaard

Leuke film!

Figurant

Standaard

Dankzij de cast is het zeker een film waard om te kijken.Het verhaal kon aan de andere kant wel beter geschreven worden.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Leuk verzonnen maar het is het tegenovergestelde van wat Amerika pretendeert te zijn.........

Regisseur
    6 van de 10 sterren

Standaard

Wel leuk maar ik mis toch wel een beetje de diepgang. Daarom vond ik de film Love and other drugs beter, mocht je het willen vergelijken. Die had meer drama dan humor maar beiden waren romantisch. Dus nu ik dit opschrijf kan ik vaststellen dat mijn voorkeur uitgaat naar dramatische romantiek ipv komische romantiek. Wellicht niet belangrijk voor een ander, maar ik ben nu even hardop aan het denken haha. In ieder geval is deze film goed in zijn genre (romantische komedie).

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

Typische film waarvan je het einde weet na 5 minuten kijken. Toch is de film lekker vermakkelijk omdat Natalie Portman erin zit. Wat ik toch wel een prachtige vrouw vind. Had gehoopt op echte erotische scenes maar die bleven helaas uit.

Figurant

Standaard

Leuke film, persoonlijk vind ik hem niet het beste in een hele reeks na volgelingen en voorgangers. Love and other drugs vond ik beter maar friends with benefited slechter. Het leuke is wel dat het allemaal leuke acteurs zijn om naar te kijken en die weten hoe je een personage goed neer zet ook als is de personage belabberd. De films laten wel een heel erg vervormd beeld zien van hoe seks in het algemeen staat in Amerika. Want in het algemeen zijn Amerikanen nogal preuts als het gaat om praten over seks of seks praatjes. De jongere generatie is wat relaxter maar de 25 plussers niet. Toch blijft het leuk om clichés en taboe onderwerpen te zien worden doorbreuken in een humoristisch geheel.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten